• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59550
+
-

ساخت پایگاه‌های امدادی جدید در قم

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر یک روزه به استان قم در دیدار با استاندار در مورد تجهیز و ساخت پایگاه‌‌های امدادی جدید و همچنین اختصاص یک دستگاه خودروی نجات به این استان 
گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، استاندارقم در این دیدار با قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر در ایام نوروز و سیل فروردین گفت: استان قم در آن زمان درگیر سیل شد و با هوشیاری هلال احمر استان و سایر اعضای ستاد بحران این موضوع به خوبی مدیریت شد و هلال احمر به خوبی به وظایف خود عمل کرد.

«بهرام سرمست» به ضرورت تقویت پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان قم اشاره کرد و افزود: کلنگ ساخت 2 پایگاه جدید زده شد و امیدواریم در مسیر تهران-قم و جاده گرمسار با حمایت هلال احمر به زودی شاهد بهره‌برداری این 2 پایگاه باشیم.

وی اضافه کرد: حمایت و پشتیبانی سایر برنامه‌های جمعیت هلال احمر در حوزه‌های دیگر به جز امداد و نجات همچون اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت‌های استانداری است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر هم در این دیدار با بیان این‌که استان قم ۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دارد که 2 پایگاه کانکسی هستند و کلنگ پایگاه دائمی آن زده شده است افزود: در حد توان تلاش می‌کنیم تا روند ساخت این دو پایگاه تسریع شود و امیدواریم تا هفته دولت یا دهه فجر این 2 پایگاه افتتاح شود. باید از ظرفیت‌های اجتماعی که در استان قم وجود دارد از جمله کانون‌های اجتماعی قدرتمند، گروه‌های مرجع و ثمن‌ها و مراجع عظام تقلید برای انجام کارهای مردمی 
استفاده کرد.

«علی‌اصغر پیوندی» درباره ساخت پایگاه جدید در مسیر تهران-قم نیز اضافه کرد: ضرورت این موضوع احساس می‌شود و ما هم در حد توان در خدمت هستیم. به علاوه تلاش می‌کنیم تا یک خودروی نجات به استان قم تحویل داده شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید