• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59365
+
-

گشت دستگاه‌های نظارتی وارد بازار مسکن می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از ورود جدی به بازار مسکن برای کنترل تخلفات خبر داد و گفت: به همین منظور گشت مشترکی با حضور دستگاه‌های مربوطه و مراجع نظارتی راهی بازار مسکن کرمانشاه شده است. 
به گزارش ایسنا «داریوش جودکی» با اشاره به افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن و خصوصا اجاره‌بها در کرمانشاه اظهار کرد: اجاره‌بها به طور میانگین در نقاط مختلف کرمانشاه تا صد درصد افزایش یافته است. وی با بیان این‌که عوامل مختلفی در گرانی اخیر اجاره‌ها موثر است، عنوان کرد: مشاورین املاک نیز تا حدودی در بالا رفتن قیمت‌ها اثرگذارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود جدی مسئولان ارشد استان به موضوع ساماندهی اجاره‌بها یاد کرد و ادامه داد: ممکن است خلأهای قانونی برای برخورد با تخلفات داشته باشیم، اما اگر با چند مورد تخلف شاخص و افزایش قیمت‌های غیرمنطقی برخورد کنیم، بازار تا حدودی به آرامش خواهد رسید و از تخلفات بعدی جلوگیری می‌شود. جودکی از تاثیر برخی سایت‌ها بر قیمت بازار مسکن هم یاد کرد و گفت: مقرر شده برای جلوگیری از دامن زدن به التهاب بازار مسکن، این سایت‌ها از درج قیمت هم در بخش خرید و فروش و هم رهن و اجاره خودداری کنند.

وی از تشکیل گشت‌های مشترکی برای رصد بازار مسکن هم خبر داد که تعزیرات حکومتی هم جزئی از این گشت‌هاست و یادآور شد: این گشت از 23 خرداد وارد بازار مسکن می‌شوند. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نظارت بر بنگاه‎های مشاور املاک را اولویت اصلی این گشت‌ها اعلام کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید