• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59301
+
-

رویکرد شورای شهر زنجان در اجرای پروژه‌های عمرانی نمایشی نیست

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این شورا در اجرای پروژه‌های مختلف شهری رویکرد کارکردی و نه نمایشی را در دستور کار خود دارد و همواره در این مسیر حرکت می‌کند. 

سجاد خدایی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: رویکرد و سیاست‌گذاری شورای پنجم توسعه و آبادانی شهر است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کنونی می‌توان اقدامات اثرگذاری را در این خصوص انجام داد. 

وی ادامه داد: بر این مبنا احداث پل امام حسن مجتبی (ع) نمونه‌ای بارز از اراده قوی برای اجرای برنامه‌ها طبق زمان‌بندی انجام‌شده است. این مهم در ساخت پیاده‌راه سبزه‌میدان شهر زنجان، بازگشایی خیابان زینبیه غربی و شرقی و برطرف کردن موانع محورهای پادگان نیز نمود بیشتری داشت. 

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: ساخت پل امام حسن (ع) در بازه زمانی یک ساله و طبق وعده داده‌شده به شهروندان زنجانی محقق شد. دوربرگردان هوایی غربی به شرقی که مکمل این پل است نیز پس از طراحی به آن اضافه می‌شود. 

خدایی یادآور شد: اجرای این پروژه نشان داد که می‌توان در بازه زمانی یک ساله و با اتکا به دانش و توان پیمانکاران داخلی، زیرساخت‌های خوبی را فراهم کرد و این می‌تواند الگویی برای پروژه‌های دیگر نظیر سبزه‌میدان باشد. 

وی خاطرنشان کرد: گشایش روگذر پل امام حسن مجتبی (ع) بار ترافیکی را در این منطقه از شهر کاهش داد. این خدمت‌رسانی ملموس در شهر برای شهروندان و حمایت‌های انجام‌گرفته برای اتمام این پروژه در مدت کوتاه کام مردم این شهر را شیرین کرد. 

این مسئول درباره وضعیت پروژه سبزه میدان نیز گفت: مناقصه این پروژه شهری چندی پیش برگزار شد که به دلیل وجود اشکالاتی در آن‌ که از سوی سازمان بازرسی استان اعلام شد، این مناقصه تجدید می‌شود. شهرداری نیز تأکید دارد پروژه سبزه‌میدان با کیفیت بسیار خوب، کمیت مناسب و با قابلیت اجرایی به سرانجام برسد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید