• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59248
+
-

۶ کمیته برای برگزاری انتخابات مجلس فعال شده ‌است

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات قزوین گفت: ۶ کمیته برای برگزاری فرایندهای مربوط به انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی در استان فعال شده‌اند. 

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد انتخابات و مدیران سیاسی استان که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در استانداری برگزار شد، افزود: تعداد شعب و صندوق‌های اخذ رأی، رصد فضای مجازی، احصای مسائل و مشکلات شهرستان‌های استان و ارسال ۶ گزارش به ستاد مرکزی از جمله اقدامات انجام‌شده کمیته‌های انتخابات استان بوده است. 

وی ادامه داد: تاکنون نیز ۶ مطالبه استان شامل ایجاد یک شهرستان، 3 بخش و تبدیل ۲ ناحیه به شهر از استان به وزارت کشور ارسال شده که به دلایل مختلف تحقق نیافته است و پیگیری‌های آن نیز همچنان ادامه دارد. 

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات قزوین خاطرنشان کرد: حضور 9/82 درصد مردم استان در انتخابات ریاست‌جمهوری و 9/60 درصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اخیر، این استان را در ردیف استان‌های ممتاز حضور در انتخابات قرار داده است. 

در ادامه این نشست، فرماندار قزوین به نمایندگی از فرمانداران و بخشدار شال به نمایندگی از بخشداران درباره مسائل و مشکلات انتخابات آینده مطالبی را به رئیس ستاد انتخابات کشور ارائه کردند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید