• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59274
+
-

عزل مدیران متخلف در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از کمبود فضای آموزشی در شهر یاسوج، مرکز استان، خبرداد. به گزارش ایسنا، «هادی زارع‌پور» افزود: سالانه 2 تا 3 هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی یاسوج افزوده می‌شود، اما فضاهای آموزشی همان فضاهای گذشته است.

وی اظهارکرد: این مساله سبب متراکم شدن جمعیت دانش‌آموزی در فضاهای آموزشی می‌شود. مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با کمبود فضاهای آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه شهر یاسوج، مرکز استان، مواجهیم. 

زارع‌پور تصریح کرد: در زمینه نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان نسبت به سایر استان‌های کشور وضعیتی بهتری داریم. وی از عزل برخی از مدیران آموزش و پرورش استان به دلیل دریافت وجه اضافی از والدین در قالب‌های مختلف به‌ویژه در قالب فوق‌برنامه مدارس خبر داد و گفت: دریافت هر گونه وجه نقد، چک حامل و چک‌پول در حین و بعد از ثبت‌نام در تمام مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است. 
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدیران مدارس دولتی و غیردولتی حق دریافت هیچ وجه اضافی بیشتر از بخش‌نامه‌ها ندارند. 

زارع‌پور عنوان کرد: بر اساس بخش‌نامه این اداره کل، مدیران مطابق شرایط خاص اقتصادی و جغرافیایی مدارس، باید بین ۵۰ تا ۴۰۰ هزارتومان از والدین بابت فوق‌برنامه‌ها و سایر برنامه‌ها دریافت می‌کردند، اما برخی مدیران با وجود تذکرات مستمر، وجه بیشتری دریافت کردند. 
وی اضافه کرد: دریافت وجه اضافی یکی از شرایط عزل این مدیران بوده و در صورتی که مدیران کنونی هم اقدام به دریافت وجه اضافی از والدین کنند عزل می‌شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید