• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59216
+
-

ورود نماینده ولی فقیه در همدان برای حل مشکلات پیاده‌راه اکباتان

کلاف سردرگم مشکلات پیاده‌راه اکباتان و بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌ها سبب شد نماینده ولی فقیه در استان همدان برای رفع این مشکل با مدیران مربوطه و کسبه این پیاده‌راه به گفت‌وگو بنشیند و چاره‌اندیشی کند. 

به گزارش تسنیم، نمایندگان کسبه پیاده‌راه اکباتان و مسئولان استانی از جمله معاون سیاسی استاندار، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار، شهردار، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، نماینده اداره کل میراث فرهنگی استان، رئیس اتاق اصناف، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان، مدیرکل بهزیستی استان و سایر دستگاه‌های مربوطه با امام جمعه همدان دیدار کردند تا درباره معضل مهم معتادان و فروش مواد مخدر به همراه رکود کسب‌وکار در این پیاده‌راه گفت‌وگو کنند. 

نماینده ولی ‌فقیه در استان همدان در این نشست با بیان این‌که اداره کل میراث فرهنگی باید انعطاف بیشتری نشان دهد، گفت: باز کردن انتهای این پیاده‌راه از نظر روانی نیز برای مردم مؤثر است و باید در نظر داشته باشیم که قانون را به نفع مردم تغییر دهیم. 

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با اشاره به این‌که اگر عبور و مرور در پیاده‌راه اکباتان افزایش یابد، آسیب‌های اجتماعی آن نیز کاهش پیدا می‌کند، افزود: کسبه پیاده‌راه مشکل درآمدزایی دارند یعنی افرادی که حدود 50 سال در این محل کاسبی می‌کردند به دلیل بن‌بست شدن خیابان کسب‌وکارشان دچار رکود شده است و معترضند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید