• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59222
+
-

ریزش معدن طزره جان 2 کارگر را گرفت

فرماندار دامغان از مرگ 2 نفر در حادثه معدن طزره دامغان خبر داد و گفت: با تلاش تیم‌های امدادی مصدومان حادثه به دامغان اعزام شدند.

«علی‌اصغر مجد» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این حادثه حوالی ظهر پنج شنبه(23 خرداد) در یکی از معادن چهارگانه طزره در شهرستان دامغان به وقوع پیوسته است.

وی با بیان این‌که فرو غلتیدن یکی از سنگ‌های معدن عامل حادثه بوده افزود: در اثر حادثه 3 نفر از کارگران پیمانکار معدن البرز شرقی دچار سانحه و مصدومیت شدید شدند.

فرماندار دامغان از اعزام تیم‌های امدادی و تیم درمانی به این معدن خبر داد و گفت: تیم‌های امدادی مصدومان حادثه را به بهداری اعزام و از آنجا با نظر پزشک به بیمارستان ولایت دامغان اعزام شدند.

مجد اضافه کرد: باوجود تلاش پزشکان و کادر درمانی 2 نفر از کارگران مصدوم در بیمارستان جان باختند.

وی از وضعیت رو به بهبود سومین کارگر مصدوم این حادثه خبر داد و اضافه کرد: در جریان این حادثه «محمد مومن» و «علی‌اکبر عجم اکرمی» از کارگران معدن البرز شرقی جان باخته و «حسین لالایی» دیگر مصدوم حادثه نیز در بیمارستان ولایت بستری شد که وضعیت عمومی او رو به بهبودی است.

فرماندار دامغان به از سرگیری فعالیت این معدن اشاره کرد و افزود: بعد از حادثه با انتقال مصدومان و عادی‌سازی شرایط این معدن فعالیت خود را از سر گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید