• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 23 خرداد 1398
کد مطلب : 59115
+
-

ماجرای یک مصاحبه عجیب

برانکو مجبور شد تکذیب کند؟

ماجرای یک مصاحبه عجیب

حمید علی‌پور

  در شرایطی که مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته خبر از پرداخت بدهی برانکو دادند و اعلام کردند که سرمربی موفق سرخپوشان به‌زودی به ایران باز خواهد گشت، انتشار مصاحبه برانکو باعث شد تا همه معادلات این تیم به هم بریزد. برانکو در مصاحبه با یک سایت کروات اعلام کرد: «‌یک فصل فوق‌العاده در پرسپولیس داشتم و ما در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شدیم و به فینال لیگ قهرمانان هم رسیدیم. در 4سال گذشته با پرسپولیس ما 3بار قهرمان شدیم و فقط یک‌بار عنوان قهرمانی را از دست دادیم. این شرایط باعث شد که کارم بسیار دشوار شود زیرا من باید هم سرمربی و هم روانشناس تیم باشم تا بازیکنانم بهترین بازی ممکن را ارائه دهند. اگرچه مطمئن هستم که پرسپولیس تمام آنچه به من بدهکار است را پرداخت خواهد کرد، اما من در تابستان ایران را ترک خواهم کرد. من یک سرمربی هستم. پیشنهادهایی از سراسر جهان دارم و سؤال اینجاست که در ادامه کجا مربیگری خواهم کرد.»
در این مصاحبه برانکو به‌صراحت اعلام کرد که دیگر مایل به همکاری با پرسپولیس نیست و تصمیم گرفته تا تیم دیگری را برای مربیگری تجربه کند. اما درست دقایقی بعد از این مصاحبه، برانکو در مصاحبه با فارس اعلام کرد: «با وجود اینکه مطالبات من توسط قرارداد تضمین‌شده و قرارداد دارم، اما وضعیتم برای همکاری با پرسپولیس در ابهام قرار دارد و نگفتم که با گرفتن مطالباتم از پرسپولیس جدا می‌شوم.»
 چرا برانکو مصاحبه‌خودش را تکذیب کرد!؟
نکته مهم درخصوص سرمربی سرخپوشان اینجاست که از قرارداد برانکو با سرخپوشان یک سال دیگر باقی مانده ‌و مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که با پرداخت بدهی، او را یک سال دیگر در اختیار داشته باشند. با وجود تمام شایعات، در قرارداد برانکو با باشگاه پرسپولیس بندی وجود دارد که برانکو می‌تواند درصورت داشتن پیشنهادی مناسب با پرداخت مبلغی، از پرسپولیس جدا شود. البته این بند سوای فسخ قرارداد او درصورت پرداخت‌نشدن بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو است.
حالا از درون باشگاه پرسپولیس شایعاتی شنیده می‌شود که سرمربی سرخپوشان مجبور به تکذیب مصاحبه‌خود با سایت کروات شده است. گویا برانکو تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته ‌و به همین دلیل بر این باور است که درصورتی که این خبر را اعلام کند، باشگاه پرسپولیس طلب او را فعلا پرداخت نخواهد کرد و به همین دلیل منتظر است تا ابتدا پول خودش را دریافت کند و بعد از آن، جدایی خود را به‌صورت رسمی اعلام کند.
هرچند که با وجود این شایعات به‌نظر می‌رسد حضور برانکو در فصل آینده بسیار احتمال ضعیفی داشته باشد اما شاید وجود یک سال دیگر از قرارداد برانکو با باشگاه باعث شود که حداقل پرسپولیس یک فصل دیگر او را در اختیار داشته باشد و باید دید در نهایت در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید