• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58969
+
-

۷هزار پروژه برای محرومیت‌زدایی از کردستان

عمران
۷هزار پروژه برای محرومیت‌زدایی از کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاکنون 7هزار پروژه محرومیت‌زدایی زودبازده و عام‌المنفعه به همت سپاه پاسداران و ازسوی بسیجیان و نیروهای جهادی در کردستان انجام شده است.به گزارش ایسنا، سردار «محمدحسین رجبی» اظهار کرد: اولین ماموریت سپاه در کردستان برقراری امنیت پایدار مردمی است که در این راه اساسی‌ترین اقدامات و توان و رزم نیروی انسانی خود را به کار برده‌ایم.

وی افزود: در کردستان امنیت پایدار برقرار است و تمامی اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی در این بخش معطوف شده است.  فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: ماموریت محوری دیگر سپاه محرومیت‌زدایی، سازندگی، کمک به توسعه استان و مردم یاری است که در حد وسع و توان خود در این بخش اقداماتی را انجام داده‌ایم. وی اعلام کرد: در 7 سال اخیر، بیش از  ۷هزار پروژه محرومیت‌زدایی زودبازده و عام‌المنفعه توسط بسیجیان و نیروهای جهادی در استان کردستان انجام شده است. سردار رجبی ماموریت محوری دیگر سپاه را تحقق بسیج ده‌ها میلیون نفری عنوان کرد و گفت: این ماموریت نیز در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده سپاه در استان دنبال شده است.

وی رسیدگی به مناطق محروم در راستای تحقق ماموریت قرارگاه جواد الائمه، اجرای طرح کرامت ۲ و همچنین برگزاری اجلاسیه اقشار مختلف را از دیگر اقدامات سپاه در استان عنوان کرد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه ذکر کرد: در 8 سال گذشته ۲میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های شهدا در استان کردستان بازدید کرده‌اند و از استان نیز اردوهایی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند. 

وی همچنین افزایش ظرفیت زائرسراهای استان از ۵۰۰ نفر به 3هزار و 500 نفر را از دیگر اقدامات سپاه دانست و اضافه کرد: همچنین در بخش اردوهای جهادی نیز اولین استانی بودیم که در زلزله ناگوار کرمانشاه حاضر شدیم و در زلزله لرستان نیز نیروهای ما به‌موقع اعزام شدند.سردار رجبی در ادامه به تعهد انجام هزار و 200 پروژه عام المنفعه و زودبازده به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: ما تعداد این پروژه‌ها را به ۲ هزار پروژه افزایش داده‌ایم و در جهت خدمت به مردم محروم استان آنها را انجام می‌دهیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید