• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58783
+
-

نظارت بر دستگاه‌های اجرایی قزوین

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از انجام 3 نوبت نظارت و بازرسی از دستگاه‌های اجرایی در سال خبر داد و گفت: این نظارت و بازرسی‌ها از طریق وزارت کشور به استان‌ها ابلاغ می‌شود. کلیه مراکز خدماتی، امدادی و اداری که متولی خدمت به مردم به شمار می‌روند مشمول بازرسی و ارزیابی‌ هستند. 

به گزارش روابط عمومی استانداری، مریم بیدخام در اولین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان قزوین بیان کرد: حفظ کرامت شهروندان، برخورد کریمانه با مردم، آگاه‌سازی اقشار اجتماعی در مورد حقوق و پیگیری شکایات مردمی از جمله مواردی است که در این بازرسی‌ها اهمیت دارد و به افزایش رضایت عمومی منجر می‌شود. 

وی با بیان این‌که از ابتدای تیر سال جاری بازرسی‌های نوبت اول سال در استان اجرایی می‌شود، افزود: لازم است که برای رعایت عفاف و حجاب در ادارات تمهیداتی اندیشیده شود. 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با یادآوری اجرای 8۳۹۷ ساعت بازرسی در ایام تعطیلات نوروز از دستگاه‌ها و مراکز امدادی و خدماتی استان، گفت: ۵۲۱ نفر در دستگاه‌ها و ادارات استان وظیفه بازدیدها و نظارت و ارزیابی را برعهده داشتند و 1082 مورد بازرسی از مرکز استان و 7297 بازرسی از شهرستان‌ها صورت گرفت. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید