• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58774
+
-

شهروندان برگزیده همدان معرفی می‌شوند

شهردار: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره شهروندان برگزیده همدان از طریق خود معرفی یا معرفی دیگران در این جشنواره شرکت کنند

شهردار همدان گفت: منتخبان جشنواره شهروند برگزیده همدان در شهریورماه و مصادف با روز همدان معرفی می‌شوند. به گزارش روابط‌عمومی جشنواره، عباس صوفی با بیان این‌که مسائل فرهنگی و شهروندی باید مورد توجه مدیریت شهری باشد اظهار کرد: در کنار اقدامات عمرانی و اقدامات زیرساختی در بخش‌های مختلف، شهرداری و شورای همدان به مسائل فرهنگی و فرهنگ شهروندی توجه ویژه‌ای دارند. 

وی ادامه داد: از یک سو پیشینه تاریخی و فرهنگی همدان بسیار غنی است و از سوی دیگر شهری ایده‌آل محسوب می‌شود که فرهنگ رفتاری شهروندانش مورد توجه باشد‌؛ بنابراین فرهنگ شهروندی باید مورد توجه ما قرار بگیرد.  شهردار همدان افزود: سال گذشته با همت شورای اسلامی شهر همدان پس از چند سال وقفه جشنواره شهروندان برگزیده همدان برگزار شد و 70 نفر از شهروندان برگزیده همدانی معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند. 

صوفی با اشاره به این‌که شعار این جشنواره «شهر برتر، شهروند برتر» است و یکی از شاخصه‌های مهم عامل بودن به وظایف شهروندی است، گفت: جشنواره شهروند برگزیده امسال نیز کلید خورده و شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌ داوری و کمیته اطلاع‌رسانی آن تشکیل شده است. 

وی با بیان این‌که شهروندان می‌توانند با توجه به شاخص‌ها و معیارهای در نظر گرفته شده برای معرفی شهروند برگزیده در بخش‌های مختلف از طریق خودمعرفی و یا معرفی از سوی فرد دیگر در این جشنواره شرکت کنند، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.tcf.hamedan.ir مراجعه کنند و از شرایط داوری جشنواره مطلع شوند. 

شهردار همدان تأکید کرد: برگزیدگان جشنواره در یکم شهریورماه مصادف با روز همدان معرفی می‌شوند و در مراسمی از آنها تجلیل خواهد شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید