• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58693
+
-

با مردم

با مردم









حقوق رفتگران افزایش نیافت

باوجود گذشت تقریبا 3‌ماه از سال نسبت به افزایش حقوق کارگران رفتگر اقدامی نشده و درحالی‌که در سال89زندگی می‌کنیم حقوق‌های سال79 را می‌گیریم!
حسینی از تهران

چرا بازه زمانی برای تسویه با گروه‌های مالی مشخص نمی‌شود؟
چرا مسئولان برای تسویه مالی باگروه‌های غیردولتی بازه زمانی مشخص نمی‌کنند، ولی در گرفتن مالیات از این بخش ساعت و روز مشخص می‌کنند؟
برازنده از مشهد

چرا برنامه اقساطی پرداخت پول مسکن مهر لغو شد؟
چرا مسئولان مسکن مهر باور نمی‌کنند متقاضیان این مسکن‌ها بضاعت مالی‌شان ضعیف است و نمی‌توانند 001میلیون تومان را در 2قسط واریز کنند؟! چرا برنامه اقساطی را حذف کردند و چرا به شرایط اقساط جدید با توجه به تورم‌ها نگاهی نکرده‌اند؟ با این روند خیلی از کسانی که امید مالک شدن داشتند، بی‌سرپناه باقی می‌مانند.
 فرهنگی از هشتگرد

نوبت‌دهی اینترنتی، امور کهنسالان را دچار مشکل کرد
دولت الکترونیک و گسترش آن بسیار مطلوب است، اما اینکه کهنسالان در مواجهه با این فرایند دچار مشکل شوند واقعا آزاردهنده است؛ مثلا نوبت دهی تامین‌اجتماعی فقط به‌صورت تلفنی و اینترنتی میسر است که کهنسالان قادر به انجام این کار نیستند و روزانه تعداد زیادی از این عزیزان در مواجهه با تامین‌اجتماعی با پاسخ «وقت اینترنتی یا تلفنی بگیرید»، درمانده و پژمرده و سرگردان می‌شوند. لطفا مسئولان در طی کردن فرایند دولت الکترونیک برای اقشار خاص و کهنسالان استثنا قائل شوند.
مهدوی از یزد

انتخاب اسامی خاص برای بازیگران بر چه اساسی است؟
مسئولان صداوسیما و فیلمسازان و تهیه‌کنندگان توضیح دهند که چرا  و بر چه اساسی هر چه صفات خداوند است به‌عنوان اسامی آدم‌های خلافکار و سطح پایین انتخاب می‌کنند مثلا اسامی صمد، رحیم، احد، کریم و... را برای آدم‌های سطح پایین یا خلافکار می‌گذارند. همچنین اسم بسیاری از خلافکاران و آدم‌هایی که اشتباهات بزرگ می‌کنند ایرانی اصیل است! واقعا این چه رویه‌ای است؟
پورمخبر از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید