• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58672
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


      اشرافی‌گری به بیمارستان رسیده است
حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در تذکری شفاهی در مجلس که ایسنا آن را منتشر کرد، گفت: متأسفانه اشرافی‌گری به بیمارستان‌ها نیز کشیده شده است، ننه جان مقامی به بیمارستان می‌رود و همه دکترها دور او جمع می‌شوند، اما فرد دیگری که می‌آید کسی به‌کار او کاری ندارد، در این شرایط برای مسئول در بیمارستان‌ها پاویون ایجاد می‌کنند، این اشرافی‌گری به قبر هم کشیده شده است و اگر از نزدیکان مسئولی فوت شود کارچاق‌کن‌ها برای او گل می‌برند.
 
      حاشیه‌های جشن تولد ملکه انگلیس در سفارت ایران
حاشیه‌های جشن نودوسومین سالگرد تولد ملکه الیزابت دوم در سفارت انگلیس در ایران به صحن علنی مجلس هم رسید. ‌در نشست دیروز بهارستان علیرضا سلیمی در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: متأسفانه می‌بینیم که برخی سفارتخانه‌های خارجی پارتی‌های مختلط برگزار می‌کنند. وی گفت: در این سفارتخانه‌ها شراب و مواد‌مخدر سرو می‌کنند و با آنها برخوردی هم نمی‌شود. عجیب است که انگلیسی‌ها یک‌بار افطاری می‌دهند و یک روز پارتی مختلط برگزار می‌کنند. به‌دنبال تذکر او علی لاریجانی، رئیس مجلس هم خواستار پیگیری این موضوع از سوی کمیسیون امنیت ملی شد. تذکر سلیمی تنها واکنش مجلس به این خبر نبود، در حاشیه نشست دیروز مجلس سیدحسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت مجلس هم در‌ گفت‌وگو با فارس از جمع‌آوری کمک‌هزینه جشن تولد ملکه انتقاد کرد و گفت: «سفارت انگلیس در تهران اقدام به ارسال ایمیل به شرکت‌های ایرانی برای مشارکت آنها در جشن تولد ملکه کرده است. وزارت خارجه باید عکس‌العمل جدی و قاطعانه در این‌باره داشته باشد.»

   ‌   میرزایی‌نکو‌ مسئول پیگیری پرونده ‌مهدی حاجتی‌ شد
قاسم میرزایی‌نکو، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مسئول پیگیری پرونده مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز شد. او در این‌باره به ایسنا گفت: از آنجا که بنده عضو کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی نیز هستم، قرار شد تا این پرونده را پیگیری کرده و به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارائه کنم.

این خبر را به اشتراک بگذارید