• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58571
+
-

4 متهم تجاوز به عنف به 3 بار اعدام محکوم شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: رأی پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر صادر و ابلاغ شده است و برای تأیید و ابرام یا رسیدگی به اعتراض محکومان و وکلای آنان به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد. 

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «علی موحدی‌راد» افزود: با توجه به پیگیری 3 نفر از شکات و انجام تحقیقات، وقوع بزه در خصوص 3 نفر از شکات به اثبات رسید، لذا 4 نفر از متهمان این پرونده هر یک به 3 بار اعدام محکوم شدند که در صورت تایید این حکم در دیوان عالی کشور در ملأ عام و در یکی از میادین شهر اجرا خواهد شد. 

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: متهمان بابت آدم‌ربایی هر کدام به 3 فقره ۱۵ سال حبس محکوم شدند و بابت سرقت اموال به 3 فقره 3 سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و رد مال به شکات محکوم شدند. 

وی گفت: متهمان بابت جراحات و صدمات روحی و معنوی به شکات به پرداخت دیه و خسارت و بابت حمل سلاح غیرمجاز هر کدام به تحمل 5 سال حبس تعزیزی محکوم شدند.  

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد در مورد این پرونده افزود: زنی با ادعای تجاوز به عنف و ربوده شدن طرح شکایت کرد که در این زمینه پرونده‌ای در دادگاه کیفری یک تشکیل شد و در حال رسیدگی است. ۲ نفر دیگر نیز در خصوص تجاوز به عنف طرح دعوا کردند که به پزشکی قانونی معرفی شدند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید