• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58487
+
-

مدارس ناایمن کرمان

مدیر کل دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس کشور: کرمان رتبه دوم مدارس خشت و گلی کشور را دارد

آموزش
مدارس ناایمن کرمان

مدیر کل دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: کرمان بعد از سیستان و بلوچستان بیشترین مدرسه از نوع خشت و گلی را دارد. 

به گزارش فارس «داریوش ورناصری» در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی مدارس استان با بیان این‌که کرمان جزو آخرین استان‌ها از نظر سرانه فضای آموزشی است، افزود: برای افزایش فضا و تجهیزات سند تحول بنیادین سیاست‌گذاری کرده‌ایم. 

وی جمع‌آوری سیستم‌های سرمایشی غیراستاندارد از مدارس و برچیدن مدارس خشت و گلی را از جمله سیاست‌های این سازمان برشمرد و گفت: کرمان بعد از سیستان و بلوچستان بیشترین مدرسه از نوع خشت و گلی را دارد. 
مدیر کل دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس کشور با تأکید بر سرعت‌بخشی به ساخت‌و‌ساز فضاهای آموزشی در استان گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه پروژه‌های خیران پیگیری می‌شود. 

ورناصری از رشد اعتبارات خوب فضاهای آموزشی خبر داد و گفت: بر اساس سیاست سازمان به استان‌های با میانگین پایین سرانه فضای آموزشی توجه ویژه داریم. 

«احمد اسکندری‌نسب»، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، نیز با اشاره به ساخت 30 تا 40 درصدی فضاهای آمورشی کشور توسط خیران عنوان کرد: فضا، تجهیزات و فناوری در اجرای سند تحول بنیادین نقش مهم و بستری مناسب برای آن است

این خبر را به اشتراک بگذارید