• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58432
+
-

اجرای پروژه پلاک‌های کدپستی در بندرعباس

شهری
اجرای پروژه پلاک‌های کدپستی در بندرعباس

معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس از آغاز فرآیند برداشت اطلاعات اماکن شهر جهت ساخت و نصب پلاک‌های کد پستی خبر داد.

به گزارش فارس «محمد رستمی» با اعلام این خبر گفت: در اجرای بند 27 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و بر اساس بخشنامه اداره کل پست استان هرمزگان، پروژه پلاک‌های کدپستی ده‌رقمی املاک و اماکن شهر بندرعباس اجرا می‌شود. 

وی افزود: این طرح با توجه به اهمیت ویژه کدپستی برای ارائه هرچه بهتر خدمات اجتماعی و انجام سریع سرویس‌های پستی به اجرا در خواهد آمد. 

معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس بیان کرد: این پروژه از نیمه دوم خرداد ۹۸ وارد مرحله اجرا می‌شود. قرار است در سال جاری اماکن شهری مناطق یک، 2 و 3 شهرداری فهرست‌برداری و پلاک کدپستی به همراه پلاک شهرداری براساس استانداردهای موجود به‌روز‌رسانی شوند. 

رستمی گفت: پلاک‌های تهیه‌شده طی یک پروسه 6 ماهه درب منازل و املاک شهروندان نصب خواهد شد. کدهای پستی و پلاک‌های شهرداری به عنوان یکی از ضروری‌ترین اجزای مبلمان شهری است که می‌تواند مشکل آدرس‌دهی شهروندان را برطرف کند. 

 معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: با توجه به این‌که کاهش مدت زمان توزیع مرسولات پستی، قبوض خدماتی و غیره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم بوده است، طرح الصاق کدپستی در شهر بندرعباس به عنوان گام اول انجام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید