• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58413
+
-

صادرات و واردات در ریمدان ساماندهی می‌شود

معاون سیاسی‌اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به زودی صادرات و واردات در مرز ریمدان چابهار ساماندهی و اداره‌های مرتبط مستقر می‌شوند و بازارچه مرزی آن فعال خواهد شد. 

 «علی زینی‌وند» پس از بازدید از مرز ریمدان و طرح‌های مختلف در دست اجرای چابهار در جمع مردم و مسئولان افزود: بازارچه مرزی ریمدان نقش مهمی در توسعه این منطه دارد و باید تمام زیرساخت‌های آن آماده و جابه‌جایی کالا و مسافر تسریع شود.  وی افزود: طرح‌های نیمه‌تمام چابهار در بخش‌های مختلف باید هرچه سریع‌تر تکمیل و بهره‌برداری شوند تا مردم از منفعت آن‌ها استفاده کنند. 

معاون سیاسی‌اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: طرح‌های آب‌رسانی روستاهای دشتیاری، پلان و پیرسهراب، پروژه‌های کشاورزی و شیلاتی در صورت تکمیل علاوه بر فراهم کردن زمینه اشتغال مردم موجب حل مشکلات دیرینه مردم این منطقه در زمینه آب‌رسانی می‌شوند.  وی گفت: پیگیری خوبی صورت گرفته و امیدواریم بخشی از مشکلات مردم چابهار در حوزه آب‌رسانی در سال جاری رفع شود و مردم بعد از سال‌ها انتظار از آب بهره‌‌مند شوند. 

زینی‌وند بر تکمیل خط انتقال آب پایین‌دست سدهای زیردان و پیشین تاکید و خاطرنشان کرد: در بارندگی‌ها آب خوبی در پشت سد زیردان جمع شده است و می‌تواند مشکل آب کشاورزی و آشامیدنی پایین‌دست را رفع کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید