• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58298
+
-

اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال در سال جاری برای آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر اختصاص یافته است که در قالب 5 طرح انجام می‌شود. به گزارش ایرنا «وحید رشیدی» در جمع خبرنگاران از انجام مراحل مقدماتی برگزاری مناقصه فاز دوم پروژه سراسری آسفالت خرم‌آباد خبر داد و اظهار کرد: ۲ سال از آغاز طرح سراسری آسفالت خرم‌آباد می‌گذرد و تاکنون به جز عملیات لکه‌گیری، حدود ۳۰۰ هزار متر‌ مربع از معابر کوچک و بزرگ این شهر روکش شده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات لکه‌گیری معابر هم‌اکنون با ٩ تیم کاری و به صورت همزمان در مناطق مختلف خرم‌آباد در حال انجام است. شهردار خرم‌آباد گفت: ادامه آسفالت شهر در سال جاری در مرحله برگزاری مناقصه در قالب 5 طرح است که با انتخاب پیمانکار واجد شرایط، عملیات اجرایی فاز دوم نیز آغاز خواهد شد.

رشیدی آسفالت معابر بافت فرسوده را از دیگر برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری خرم‌آباد عنوان کرد و افزود: تاکنون ۸۰۰ تن قیر برای زیرسازی، آسفالت و نوسازی معابر بافت فرسوده شهر از جمله فلک‌الدین، پشت بازار، گل سفید و پشته تهیه شده است و عملیات اجرایی در این زمینه به زودی آغاز می‌شود.

وی حجم عقب‌ماندگی‌های حوزه آسفالت، زیرسازی و ساماندهی معابر خرم‌آباد را بسیار بالا دانست و گفت: متاسفان،ه با وجود فعالیت بلندمدت و بی‌وقفه تیم‌های چندگانه آسفالت در سطح شهر، هنوز معابر فراوانی وجود دارند که نیازمند زیرسازی و روکش آسفالت هستند. به گفته شهردار خرم‌‌آباد، حدود ۱۰۰ کیلومتر معبر خاکی در این شهر وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید