• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 58146
+
-

افتتاح 6 طرح به مناسبت هفته کشاورزیدر فهرج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: 6 طرح آب و خاک و صنایع تبدیلی و تکمیلی با هزینه‌کرد اعتباری بیش از ۱۹۶ میلیارد ریال که ۹۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره‌برداری می‌رسد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان «علی فهرجی» افزود: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 6 طرح کشاورزی و دام‌پروری شامل 3 طرح بسته‌بندی و سردخانه خرما، یک طرح پروار‌بندی گوساله، یک طرح آبیاری کم‌فشار و یک طرح لوله‌گذاری با هزینه‌کرد اعتبار بیش از ۱۹۶ میلیارد ریال که ۹۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره‌برداری می‌رسد. 

فهرجی گفت: با بهره‌برداری از 3 واحد سردخانه و بسته‌بندی ظرفیت سردخانه‌های این شهرستان ۴۶۰۰ تن افزایش، ۳۰ شغل نیز ایجاد می‌شود که این طرح‌ها با هزینه‌کرد اعتباری قریب ۴۶ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است. 
وی در ادامه افزود: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یک طرح لوله‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد و با افتتاح این طرح 2 کیلومتر لوله انتقال آب اجرا شده و این طرح‌ها با هزینه‌کرد اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال که ۲۴ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا و راه‌اندازی شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: از دیگر طرح‌های آب و خاک یک طرح آبیاری کم‌فشار است که این طرح در سطح ۷۰ هکتار و با هزینه‌کرد اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال که ۹۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره‌برداری می‌رسد. 
وی گفت: یک طرح پرواربندی گوساله ۵۰ رأسی نیز در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد که این طرح با هزینه‌کرد ۲۶۲ میلیون اجرا شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید