• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 58048
+
-

نجاتگران گیلان به ۳۶۲ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند


در تعطیلات چند روز گذشته، امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان با حضور در عملیات‌های امدادی به ۳۶۲ حادثه‌دیده امداد‌رسانی کردند.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این‌باره اظهار کرد: این حوادث ۲۰ مصدوم داشت که با حضور به موقع نجاتگران خدمات لازم به آنان ارائه شد و 2 نفر از مصدومان نیز توسط آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

«مهدی ولی پور» گفت: در این عملیات‌ها ۱۶۱ نجاتگر و پرسنل در قالب ۴۲ تیم اعزام و ۳۰ دستگاه آمبولانس به کار گرفته شد.

وی بیان کرد: ۲۰۰ نفر از نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان با حضور در ۴۹ پایگاه جاده‌ای، کوهستانی، دریایی و هوایی آماده خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها و مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: نجاتگران با استقرار در ۱۳ پایگاه ثابت، 4 پایگاه موقت فصلی در شهرستان‌های ماسال، سیاهکل، شفت و انزلی، یک پایگاه امداد هوایی، ۹ طرح ساحلی و ۱۶ شعبه شهرستان آماده ارائه خدمات هستند.

 جمعیت هلال احمر گیلان با استقرار یک فروند بالگرد و 6 پایگاه موقت در ایام تعطیلات عید فطر، حضور 6 نجاتگر، 2 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در نقاط خطرآفرین جاده‌ای به منظور امداد‌رسانی به حوادث ترافیکی مستقر شده بودند. 

همچنین در طرح‌های ساحلی با استقرار یک دستگاه آمبولانس و 5 نجاتگر در یکی از نقاط خطر‌آفرین از ساعت 8 تا ۲۰ آماده ارائه خدمات بودند. بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و 8633 داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید