• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 58041
+
-

صدای استان‌ها

   درخواست دوربرگردان
ما ساکنان و اهالی کوچه‌های گلبرگ یک و ۲ در خیابان وصال شیرازی با میدان غلامرضاخان ارکوزی (مخابرات سابق) ایلام 100 متر بیشتر فاصله نداریم. با وجود این، به دلیل نداشتن دوربرگردان همه روزه مجبوریم مسیر زیادی را بی‌جهت طی کنیم تا به میدان غلامرضاخان برسیم.
جمعی از اهالی از ایلام

   تردد مشکل‌ساز کامیون‌ها
کامیون‌های حمل ماسه که از ماسه‌شویی روستاهای مجاور می‌آیند و در خیابان‌ها و کوچه‌های فاز ۱، ۲ و ۳ کامیاران در حال ترددند، با توجه به تناژ بالای بار موجب تخریب آسفالت، شکستن لوله آب و فاضلاب می‌شوند. از شهرداری، راهنمایی و رانندگی و آب شهری خواهشمندیم مانع تردد آن‌ها شوند.
اهالی محله از  کامیاران کردستان 

   نظارت بر فروشگاه‌های کفش و کتانی
ماموران تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در بازرسی‌های خود سری به فروشگاه‌های کفش و کتانی در ساری بزنند. در بسیاری از فروشگاه‌ها، کالاهایی بی‌کیفیت با قیمت‌های بسیار بالا عرضه می‌شود. 
خطیبی از مازندران

   نخاله‌های ساختمانی در خیابان 
از مسئولان شهرداری زاهدان درخواست می‌کنم زباله و نخاله‌های ساختمانی دپوشده در خیابان جام‌ جم ۶۲ و خیابان مصطفی خمینی شرقی را جمع‌آوری کنند. 
مهدی سنچولی از سیستان ‌و بلوچستان 

  تفاوت قیمت کالاها
مسئولان بر قیمت بالای اقلام در بسیاری از فروشگاه‌های شهر نظارت کنند. گاهی اوقات قیمت‌ها در پایین‌ شهر شیراز 50 درصد با مرکز شهر تفاوت دارد.
فرخنده سعیدی از فارس

  بافت فرسوده
برخی از محله‌های زنجان به دلیل بافت قدیمی و فرسوده وضع خوبی ندارند. تردد خودرو در این محله‌ها به سختی انجام می‌شود. شهرداری و راه و شهرسازی با افزایش وام‌های ساخت مسکن و تبلیغات مردم را برای ساخت‌و‌ساز در بافت قدیمی شهر تشویق کنند.
موسوی از زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید