• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 18 خرداد 1398
کد مطلب : 57813
+
-

صدای استان‌ها

   کمک هزینه بهزیستی
با این‌که بهزیستی تمام تلاش خود را برای حمایت از معلولان می‌کند، اما مبلغی که برای کمک هزینه به آن‌ها می‌دهد، بسیار ناچیز است. از مسئولان می‌خواهیم به حال خانواده‌هایی که با داشتن فرزند معلول توانایی مالی ندارند، فکری کنند.
وثوقی از قزوین

   افزایش نرخ کرایه تاکسی
آیا با افزایش نرخ کرایه تاکسی کیفیت خدمات هم افزایش یافته است؟ هر سال نرخ کرایه تاکسی را افزایش می‌دهند، اما چرا کیفیت تاکسی‌ها بالا نمی‌رود؟ 
علیزاده  از همدان

   زباله‌های میوه‌فروشان 
فروشندگان میوه و تره‌بار واقع در ابتدای خیابان قائم‌مقام اراک زباله‌های خود را در این محدوده می‌ریزند که نمای بسیار زشتی را در شهر ایجاد می‌کند. این کار تهدیدی جدی برای بهداشت هم محسوب می‌شود.
فراهانی از مرکزی 

   نرخ متفاوت نان
نان سنگک در قم با نرخ 1100 و 1500 تومان عرضه می‌شود. نانواها به دلیل این‌که هزینه تولید نان افزایش یافته به کم بودن نرخ نان گلایه دارند. از سوی دیگر با وضع اقتصادی جامعه، مردم توان خرید نان گران را ندارند.
یک شهروند از قم 

   مطب‌های شلوغ زنان و زایمان
مطب‌های متخصصان زنان و زایمان در سمنان بسیار شلوغند به نحوی که بیشتر اوقات زنان باردار مجبورند چند ساعت ایستاده در مطب منتظر باشند تا نوبتشان برسد. تحمل این وضع برای خانم‌های باردار که از شهرستان‌های اطراف به این مطب‌ها مراجعه می‌کنند و چند ساعت در راهند، مشکل‌تر است. 
ایمانی از سمنان

   آب آشامیدنی ناسالم در کوی علوی
اهالی منطقه کوی علوی اهواز از آب آشامیدنی ناسالم و متعفن استفاده می‌کنند. مصرف آب ناسالم موجب بروز بیماری‌های پوستی و عفونی بین اهالی به ویژه کودکان شده است. استاندار توضیح دهد بودجه‌ای که قرار بود برای انتقال آب آشامیدنی سالم به اهواز و مناطق محروم اختصاص پیدا کند، چه شد؟ 
عبادی از کوی علوی - خوزستان 

این خبر را به اشتراک بگذارید