• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 18 خرداد 1398
کد مطلب : 57786
+
-

نقشه سیاه مرد زن‌نما در پراید شیشه‌دودی

نقشه سیاه مرد زن‌نما در پراید شیشه‌دودی


مرد جوان لباس زنانه می‌پوشید و به‌عنوان مسافر در پراید شیشه‌دودی همدستش می‌نشست تا با همراهی دوستش بتوانند به‌راحتی طعمه‌هایشان را فریب دهند. متهمان پس از سوار کردن زنان و دختران به ‌خودروی خود با تهدید چاقو نقشه سیاه‌شان را عملی می‌کردند.

به‌گزارش همشهری، اواخر اردیبهشت‌ماه امسال زنی جوان راهی کلانتری١٠٤ عباس‌آباد شد و از اتفاق شومی گفت که در یک پراید شیشه‌دودی برایش رخ داده بود. او که زنی ٢١ساله و متأهل است، درحالی‌که با لکنت حرف می‌زد، توضیح داد: حدود ساعت ٥عصر بود که برای رفتن به پل سیدخندان در خیابان شهید مطهری سوار یک پراید شدم. گمان می‌کردم راننده، مسافرکش است چرا که در صندلی عقب خودرو زنی نشسته بود که به‌نظر می‌رسید مسافر است. من هم در صندلی عقب کنار همان زن نشستم و خودرو حرکت کرد. وی ادامه داد: دقایقی از سوار شدن من گذشته بود که راننده به بهانه گرم بودن هوا، شیشه‌های خودرو را بالا برد و مدعی شد که قصد دارد کولر روشن کند. شیشه‌ها که بالا رفتند، متوجه شدم کاملاً دودی هستند و خارج از خودرو دیده نمی‌شود. همان لحظه مسافری که کنارم نشسته بود و فکر می‌کردم یک زن است، یک کاتر زیر گلوی من گذاشت و با تهدید از من خواست طلاهایم را در اختیارش قرار بدهم. وحشت‌زده نگاهش کردم و متوجه شدم او یک مرد است که از پوشش زنانه استفاده کرده. او با تهدید ٢٤ النگوی من به ارزش حدود ٤٠میلیون تومان را سرقت کرد؛ ولی این پایان ماجرا نبود چرا که مرد زن‌نما و راننده پراید با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد مرا در خیابان رها کردند. وی ادامه داد: پس از این حادثه به‌شدت دچار مشکل روحی شده و حتی از وحشت حادثه دچار لکنت زبان شده‌ام.

یک سرنخ
با ثبت این شکایت، گروهی از مأموران، تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند و با شکایت مشابه دیگری در این خصوص روبه‌رو شدند. شاکی دوم دختری ١٨ساله بود که در دام راننده پراید شیشه‌دودی گرفتار شده بود اما با زیرکی موفق شده بود فرار کند. وی گفت:حدود ساعت 4عصر بود که پس از اتمام کارم در آموزشگاهی در ونک‌، قصد رفتن به خیابان سهروردی را داشتم. راننده پرایدی مقابل پایم توقف کرد و من نیز به گمان اینکه مسافرکش است، سوار بر ماشین او شده و روی صندلی جلو نشستم. وی ادامه داد: لحظاتی بعد، راننده به بهانه گرم بودن هوا، شیشه‌های خودرو را بالا داد که از آن لحظه به بعد استرس من شروع شد. چون شیشه‌ها دودی بود و به‌هیچ‌وجه بیرون خودرو قابل رؤیت نبود. قصد داشتم در خودرو را باز کرده و خودم را به بیرون پرتاب کنم اما متوجه شدم در خودرو دستگیره ندارد. از راننده خواستم توقف کند اما او کاتری از جیبش خارج و شروع به تهدید من کرد. او قصد آزار و اذیت مرا داشت و گفت باید طلا و جواهراتم را به او بدهم و من سعی کردم خونسردی‌ام را حفظ کرده و هر طور شده از مهلکه فرار کنم. به همین دلیل به دروغ به او گفتم حالم بد شده و احتمال دارد که داخل خودرو حالم بهم بخورد. او هم ماشین را متوقف کرد اما من از فرصت استفاده کرده و شیشه خودرو را پایین کشیدم و خودم را به بیرون پرتاب کردم. پس از آن راننده متواری شد اما من توانستم از شماره پلاک خودروی او عکس بگیرم. همین سرنخ، پلیس را به متهم رساند و مأموران کلانتری١٠٤ عباس‌آباد با شناسایی محل زندگی راننده پراید وی را در خانه‌اش حوالی پونک دستگیر کردند. اگرچه متهم پس از انتقال به کلانتری مدعی شد که بی‌گناه است اما پس از مواجه شدن با دختر ١٨ساله چاره‌ای جز اقرار به جرم خود ندید. متهم که ٣٢ساله است در بازجویی‌ها گفت: من تا به حال پایم به کلانتری باز نشده بود و این نخستین باری است که دستگیر می‌شوم. در یک خانواده پولدار و خوب بزرگ شده‌ام و با برادرم در کار ساخت‌وساز فعالیت دارم اما نمی‌دانم چه شد که شیطان درونم رخنه کرد و دچار وسوسه شدم. وی ادامه داد: با همدستی دوستم نقشه شیطانی کشیدیم و فقط دوستم که در نقش زن حاضر شده بود در یکی از نقشه‌هایمان حضور داشت و در ماجرای دوم من تنها بودم. برای اجرای این سناریو شیشه‌های ماشین را دودی کرده و دستگیره درها را برداشتم. ضمن اینکه سیستم ماشین را طوری طراحی کردم که با نخستین ترمز درها قفل می‌شد. جوان متهم که به‌تازگی نامزد کرده است، ادامه داد: اتهام آزار و اذیت را قبول دارم اما سرقت را نه. فکر می‌کنم همدستم که از دوستانم است طلاهای زن جوان را سرقت کرده و من از ماجرای سرقت بی‌اطلاع هستم. به‌گفته سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت، تحقیق از متهم برای شناسایی شاکی و جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد. از سوی دیگر جست‌وجو برای بازداشت همدست این متهم نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید