• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 18 خرداد 1398
کد مطلب : 57752
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/q4yk
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


      شکایت یک نماینده اصولگرا از 2نماینده اصلاح‌طلب
احمد سالک، نماینده اصفهان در مجلس و از چهره‌های اصولگرا در سخنانی گفت: کسانی که امروز از انقلاب جدا شدند، از ابتدا نیز اعتقاد راسخی به امام و انقلاب نداشتند اما وضعیت به‌گونه‌ای بود که جرأت اعلام‌نظر نداشتند و مجبور بودند با انقلاب همراه شوند تا به قدرت برسند. به گزارش مهر، سالک تصریح کرد: امروز در مجلس شاهد حضور افرادی هستیم که از سران فتنه حمایت می‌کنند. هر جای دنیا در مجلس کشور در حمایت از براندازان حرف زده شود برخورد جدی صورت می‌گیرد. وی اظهار داشت: البته بنده از خانم سلحشوری و آقای حیدری نمایندگان تهران که در دفاع از سران فتنه در تریبون رسمی مجلس صحبت کردند، به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم.

      پیشنهاد عجیب یک نماینده مجلس!
حمیده زرآبادی، نماینده قزوین در واکنش به استعفای وزیر آموزش و پرورش در توییتر نوشت: «آقای رئیس‌جمهور! شاید وزیر صنعت، وزیر علوم و وزیر ورزش هم تصمیم بر حضور در انتخابات دارند...!!! با استعفایشان موافقت کنید... به همین سادگی؛ به پاسخگویی هم نیازی نیست.» توصیه این نماینده مجلس در حالی است که تاکنون هیچ خبر رسمی درباره درخواست استعفای وزرای مورد اشاره منتشر نشده است.

      ناهمراهی نمایندگان مرد با نمایندگان زن در مجلس!
پروانه سلحشوری، عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگویی با «خبرآنلاین» معتقد است که مجلس هم جزئی از ساختار کلان تبعیض‌آلود کشور است؛ وی درباره ناهمراهی نمایندگان مرد با اعضای فراکسیون زنان گفته؛ یکی از موضوعات اخیر همین بحث سهمیه یک‌ششمی زنان در فهرست‌های انتخاباتی ورود به مجلس بود که دیدیم چطور مردان قاطعانه در مقابل آن ایستادند یا در مورد اینکه زنان را در هیأت رئیسه داشته باشیم همین مقاومت همواره بوده است. وی درباره مخالفت و مقاومت نمایندگان مرد با حضور نمایندگان زن در جایگاه‌های مجلس گفت: در این سه سال گذشته هر بار در این راستا کاری کردیم به در بسته خوردیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید