• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 12 خرداد 1398
کد مطلب : 57501
+
-

با مردم

با مردم






لطفا در زندگی خصوصی مستأجران دخالت کنید!

چندی پیش برنامه‌ای از صداو‌سیما پخش شد که در آن یکی از مسئولان راه‌و‌شهرسازی و مسکن می‌گفت که در رابطه با مسئله اجاره‌بها نمی‌توانیم کار خاصی بکنیم چون دخالت در زندگی خصوصی مردم محسوب می‌شود! سؤال این است وقتی در همه جا حضور دارید چرا در این موضوع دخالت نمی‌کنید. آیا واقعا باید ناظر ظلم عده‌ای به عده دیگر باشیم و بی‌تفاوت بمانیم ؟!
موحدی از تهران

چرا در اهواز استفاده از کولرگازی ممنوع است؟
استفاده از کولر گازی را در اهواز ممنوع کرده‌اند و مصرف آن حالت قاچاق پیدا کرده؟ آیا مسئولان حاضرند ساعتی گرمای بالای 45درجه شهر را تحمل کنند؟
لیوارجانی از اهواز

3دهه از بلاتکلیفی زمین‌های مرادآباد گذشت
زمین‌های مرادآباد در منطقه5  شهرداری تهران از 30سال قبل بلاتکلیف مانده است. ما که مثلا از مالکان این زمین‌ها هستیم نمی‌دانیم بعد از 30سال با این زمین بلاتکلیف چه کنیم. از شهرداری و مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
حسینی از تهران

نتایج تحقیقات پرونده‌های جنایی به اطلاع مردم برسد
چندی قبل خبری از خودکشی یک زن تنها و افسرده همراه با فرزندش داشتیم که معلمان مدرسه ما را خیلی تحت‌تأثیر قرار داد. از پلیس فهیم و رسانه‌های پویا توقع داریم در مورد پرونده‌های جنایی از این دست بررسی فنی و تخصصی کنند تا نتایج آن به اطلاع عموم برسد و ما فرهنگیان نیز بخش قابل‌انتقال آن را به دانش‌آموزان برسانیم. باشد که از این دست اتفاقات کمتر رخ دهد.
غمدار از یزد

استفاده از نخ‌دندان نهادینه شود
استفاده از نخ‌دندان به میزان چند نوبت در روز جزء اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه برای حفظ و سلامتی دندان‌ها در اغلب کشورهای دنیاست که متأسفانه این مهم به‌صورتی که در میان مردم نهادینه بشود، در ایران دنبال نمی‌شود و مردم رغبتی به استفاده از نخ‌دندان ندارند و ناآگاهانه دوپنجم دندان‌هایشان را با وجود استفاده خوب از مسواک و خمیردندان به‌صورت تدریجی از دست می‌دهند.
یک دندانپزشک از تهران
 
مدیریت ناسالم، عامل کندی رونق تولید است
تحریم‌ها شاید یکی از علل گرانی و فشارهای معیشتی در جامعه باشند، اما به‌طور قطع و یقین مشکلات دیگر از جمله فسادهای بانکی، مالی، قاچاق کالا، دلال‌بازی و عدم‌بازرسی ربطی به تحریم‌ها ندارد و مانع رونق تولید، مدیریت ضعیف و ناسالم است.
رونقی از مشهد

قرآن‌های جدید جایگزین قرآن‌های قدیمی شوند
پس از انقلاب اسلامی کتاب‌های مقدس قرآن‌کریم برخلاف سابق طوری چاپ می‌شوند که آیات شریف از لحاظ متن عربی و درج علائم تلاوت و ازهمه مهم‌ترنوع ترجمه بسیار خواناتر و قابل فهم‌تر هستند. لذا تقاضا می‌شود نهادها و مراجع متولی به‌ منظور انس بیشتر با قرآن و تأمل و تفکر و عمل به کلام‌الله  مجید، کتب قدیمی را از مساجد، حسینیه‌ها و اماکن زیارتی به‌خصوص از مناطق و روستاهای محروم جمع‌آوری و انتشارات جدید را جایگزین آنها کنند.
یگانه از تهران

خیابان دستغیب زرین‌شهر نیازمند توجه است
از شهرداری زرین‌شهر اصفهان تقاضا می‌کنیم به‌دلیل وجود 5مدرسه در خیابان دستغیب این شهر، به تعمیرات این خیابان به‌خصوص در مسیر مدرسه‌ها و نبش کوچه شهید قربانی مقابل پارکینگ شهرداری توجه کند. این مسیر چهارراهی بسیار پرترافیک با ایمنی بسیار پایین است.
سلیمیان از زرین‌شهر اصفهان

سهم زنان از دوچرخه‌های بیدون چیست؟
چرا هیچ سهم خاصی برای زنان از دوچرخه‌های بیدون قائل نشده‌اند؟ هنوز یک‌بار هم موفق نشده‌ایم از این دوچرخه‌ها استفاده کنیم و حتی اگر صبح زود آنجا باشیم اولویت تحویل دوچرخه با آقایان است، واقعا چرا؟
گیتی‌فرد از میدان توحید تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید