• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 12 خرداد 1398
کد مطلب : 57486
+
-

محاکمه ضارب درفش به‌دست با 60شاکی

محاکمه ضارب درفش به‌دست با 60شاکی

عامل حملات خونین به زنان و دختران پایتخت با شکایت 60شاکی در دادگاه انقلاب تهران محاکمه شد. جلسه محاکمه متهم که مردی 41ساله به نام حسین است در شعبه 28دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد. متهم با اتهام افساد فی‌الارض روبه‌روست و پرونده او 60شاکی دارد که همه آنها زنان و دختران تهرانی هستند که با ضربه درفشی که متهم در دست داشت، مجروح شده بودند. به گفته قاضی مقیسه، رسیدگی به این پرونده به‌صورت علنی در حال رسیدگی است و پس از رسیدگی رأی نهایی صادر خواهد شد.
به گزارش همشهری، این پرونده که باعث ترس و وحشت میان زنان و دختران پایتخت شده بود پاییز سال گذشته به جریان افتاد. اواسط مهرماه 97بیش از 15زن و دختر به اداره پلیس مراجعه و عنوان کردند که مرد موتورسواری به سمت‌شان هجوم برده و با جسمی نوک تیز که بعدها معلوم شد یک درفش بوده است، آنها را از ناحیه پایین تنه مجروح کرده است.
یکی از شاکیان به کارآگاهان گفت: ساعت 12ظهر حوالی افسریه بودم که فردی ناشناس درحالی‌که سوار بر موتورسیکلت هوندا بود، با پیراهن چهارخانه قرمز و شلوار مشکی، از پشت سر به سمتم هجوم آورد و با جسم نوک تیز ضربه‌ای به بالای پایم زد. او کلاه کاسکت داشت و صورتش معلوم نبود و همان لحظه احساس سوزش کردم و بعد متوجه خونریزی شدم. مرد موتورسوار فرار کرد و من همان روز راهی بیمارستان شدم و تحت درمان قرار گرفتم. با افزایش این شکایت‌ها، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این حملات عجیب وارد عمل شدند.
آنها با انجام تحقیقات میدانی در مناطقی که حادثه رخ داده بود و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، موفق شدند شماره پلاک موتور متهم را به‌دست آورند. آنها در ادامه محل زندگی صاحب موتورسیکلت را در منطقه خانی‌آباد شناسایی کردند و ساعت 23سه‌شنبه، اول آبان ماه، او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه این مرد درفشی شبیه میخ که وی با آن دختران و زنان را مجروح می‌کرد کشف شد. تحقیقات نشان می‌داد که متهم پیش از این نیز 2سابقه کیفری داشته و به اتهام شرب خمر و آزار و اذیت زنان دستگیر شده و به زندان رفته بود. او در بازجویی‌ها انگیزه‌اش از حملات خونین به زنان و دختران را انتقام‌جویی عنوان کرد و چنین گفت: 4سال‌پیش بود که ازدواج کردم اما پس از ازدواج با همسرم دچار اختلاف شدم. او می‌گفت تو مشکل روحی و روانی داری اما اینطور نبود. من کاملا سالم بودم. مدتی بعد متوجه شدم همسرم باردار است و صاحب پسری شدیم. پسرم حالا 2ساله است اما مدتی قبل همسرم به‌دلیل اختلافات شدیدی که داشتیم پسرمان را برداشت و با خود برد و خانه را ترک کرد. همین باعث شد که از تمامی زنان متنفر شوم و فکر انتقام‌گیری به سرم بزند. برای اجرای نقشه‌ام، ‌سوار بر موتور می‌شدم، کلاه کاسکت به سر می‌گذاشتم و درفش برمی‌داشتم و در خیابان‌های شهر به‌دنبال خانم‌ها می‌رفتم. پس از آن در منطقه‌ای خلوت با درفش به آنها ضربه می‌زدم و فرار می‌کردم. ضارب که دیپلمه و کارگر تاسیساتی است بیشتر حمله‌های خود را در مناطق خانی‌آباد، نازی‌آباد، ‌خیابان نبرد و افسریه انجام می‌داد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :