• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 8 خرداد 1398
کد مطلب : 57202
+
-

اعلام شعار روز جهانی قدس

دهم خرداد و در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان مراسم روز جهانی قدس در 950شهر ایران برگزار می‌شود


رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را «شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین» اعلام کرد و گفت: نسل جدید فلسطین از نسل قبلی خود مصمم‌تر و پویا‌تر بوده و این دستاورد نامگذاری این روز بزرگ است.

به گزارش ایرنا، «رمضان شریف» در نشست خبری با اعلام برنامه‌های روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس، روز جمعه دهم خردادماه در بیش از ۹۵۰ شهر و مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نمازجمعه از ساعت 10صبح در مسیرهای 10گانه به سمت محل برگزاری نمازجمعه آغاز می‌شود. به گفته وی، 4 هزار خبرنگار، عکاس و تصویربردار آن را پوشش می‌دهند که 250نفر از آنها خارجی هستند.

شریف تصریح کرد: مثلث آمریکایی، صهیونیست‌ها و آل‌سعود در تلاش هستند با معامله قرن دو، سه مورد اقدام از قبیل انتقال سفارت، به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان و فراهم کردن مقدمات نشستی در بحرین را برای نشان دادن سرمایه‌گذارانی که حاضرند در سرزمین‌های فلسطین سرمایه‌گذاری کنند، انجام دهند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم همه گروه‌های فلسطینی از دولت خودگردان و گروه‌های حماس و جهاد اسلامی و همچنین توده مردم فلسطین با این نشست و معامله قرن به مخالفت برخاسته‌اند و همانطور اکثر کشورها با انتقال سفارت‌شان به بیت‌المقدس همراه نشدند، در مورد مسئله جولان هم کسی با آنها همراهی نکرد و حتی سازمان ملل این کار را غیرقانونی اعلام کرد.

وی یادآور شد: قطعاً نشست بحرین هم با این افتضاح روبه‌رو می‌شود و تنها نتیجه این خواهد بود که ملت فلسطین یک‌بار دیگر با انگیزه‌تر دست به زانوی خود بگذارد و همانطور که در ۶۰ هفته گذشته راهپیمایی کرد این بار نیز پاسخ روشنی بدهد برای آنهایی که می‌گویند چرا فلسطینی‌ها در صحنه حضور ندارند.

فلسطینیان از سنگ به موشک رسیده اند
شریف خاطرنشان کرد: نخبگان جهان برای زنده نگه داشتن انتفاضه فلسطین راه‌هایی را در این سال‌ها ارائه داده‌اند ولی مهم‌ترین حرکت در این مسیر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس است که این فرصتی است تا آرمان‌های مردم فلسطین و ظلم صهیونیست‌ها به این مردم بازخوانی شود. وی تصریح کرد: امروز فلسطینیان از سنگ به موشک رسیده‌اند و این یکی از دستاوردهای نامگذاری روز جهانی قدس است که نسل سوم و چهارم فلسطین با انگیزه‌تر، بااراده‌تر و مصمم‌تر از نسل‌های قبلی‌شان هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید