• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 1 خرداد 1398
کد مطلب : 56644
+
-

با مردم

با مردم







طبیعت گردان مراقب جنگل باشند

عده‌ای از علاقه‌مندان به طبیعت خواسته یا ناخواسته عامل آتش‌سوزی در جنگل‌های بلوط می‌شوند که جبران آن نیازمند زمان و هزینه بسیار است. از همه طبیعت‌گردان تقاضا داریم در جنگل آتش روشن نکنند و اگر تحت شرایطی روشن کردند، زمان ترک محل حتما از خاموش شدن کامل آن اطمینان حاصل کنند.
بیگی از دره شهر ایلام

تنها مرکز درمانی پردیس تعطیل شد
بیمارستان شفا در پردیس که تنها مرکز درمانی این شهر بود از یک‌ماه پیش تعطیل شده و هر چه پیگیری می‌کنیم معلوم نیست چرا تعطیل شده است. در این شهر پرجمعیت اگر کسی نیمه‌شب دچار حادثه یا بیماری شود ممکن است تا رسیدن به تهران از بین برود. برخی مردم می‌گویند بیمه‌ها پول بیمارستان را نداده‌اند و ورشکست شده است. لطفا به نمایندگی از ما پیگیر باشید.
دبیری به نمایندگی از مردم پردیس

شهریه مدارس دولتی را کجای دلمان بگذاریم
مگر طبق قانون اساسی تحصیل رایگان نباید تا مقطع متوسطه شامل همگان شود؟ پس این هزینه‌هایی که هر روز مدارس دولتی برای ما می‌تراشند چیست؟ هنوز سال به پایان نرسیده به بچه‌ها اعلام کرده‌اند 245هزارتومان برای ثبت نام سال آینده‌شان در آن مدرسه بپردازند.
جعفری از کرج

قوانین اقتصادی کشور بازنگری شود
قوانین اقتصادی کشور نیازمند بازبینی و اصلاح ساختار است تا هم چالاک شده و هم مشکلات آن برطرف شود. بخشی از مشکلات اقتصادی کنونی ناشی از ضعف قوانین به‌خصوص در بخش نظارتی است.
وجاهت از یزد

پیشگیری کنند تا درمان لازم نشود
هر روز خبر می‌رسد حمایت از مستأجران کلید خورد، راه‌حل مشکلات ارز پیدا شد و ... . سؤال این است که آیا کشوری در حد و اندازه ایران نباید سیستمی داشته باشد که از قبل این موارد را طراحی کرده باشد تا اگر چنین مشکلاتی بروز کرد جلوی آنها گرفته شود.
 خانقاهی از رشت

در شرکت هما بازنشستگان به سرکار برگشته‌اند!
درحالی‌که مدام از اشتغال جوانان و ضرورت کناره‌گیری بازنشستگان و تأکید بر اجرای قانون بازنشستگان صحبت می‌شود به تازگی اکثر بازنشسته‌های هما به سر کار بازگشته‌اند درحالی‌که جوانانی که تقاضای کار داده‌اند، بیکارند!
محمدزاده از تهران

3 دکل مخابراتی در مساحت 4هزارمتر!
در کلاک در ورودی کرج که منطقه‌ای کارگرنشین و محروم است در فاصله بلوار کارگر و خیابان بسیج ( فاصله این دو منطقه حدودا 500متر است که طول آن 200متر می‌شود) سه دکل مخابراتی نصب شده است. به تازگی نیز دکل دیگری در دست احداث دارند. واقعا سلامت این جمعیت انبوه در کلاک برای هیچ‌کس مهم نیست؟ با وجود اعتراض‌های مکرر و نامه‌نگاری، مهندسان مخابرات با قدرت به‌کار خود برای نصب دکل جدید ادامه می‌دهند.
اهالی کلاک کرج

مردم اهل اسراف هستند
به‌رغم اینکه گرانی بیداد می‌کند وقتی عده‌ای هنوز از سطل‌های زباله غذا می‌یابند یعنی مردم اسراف‌کاری هستیم که بخشی از مواد غذایی و خوراکی خود را دور می‌ریزیم یا اجازه می‌دهیم خراب شود. می‌توان با صرفه‌جویی، غذا یا مواد اضافی را بدون ریختن در زباله‌ها به نیازمندان واقعی رساند.
حبیبی از نمین

پاکبانان حقوق‌های وزارت کاری نمی‌گیرند
کارگران پاکبان حقوق‌های وزارت کار نمی‌گیرند و پیمانکار هر چقدر خودش مناسب می‌داند به آنها می‌پردازد که بسیار پایین‌تر از حقوق مصوب وزارت کار است.
فضلی از تهران

اضافه حقوق بازنشستگان هیچ دردی را دوا نکرد
با این وضعیت اجاره‌خانه، گرانی، شهریه دانشگاه و... اضافه حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی هیچ گره‌ای از کار آنها نگشود. از رقم 40درصد و 36درصد پله‌پله رسیدیم به 28درصد و کمتر.
هر طور حساب می‌کنم حقوق یک میلیونی من 36درصد افزایش نداشته است.
ندری از گنبد کاووس

حذف کارشناس هواشناسی رادیو جوان
صداوسیما در ادامه حذف چهره‌های مردمی و نگرانی از محبوبیت آنها، این بار اصغری، کارشناس هواشناسی را اول به بهانه مرخصی از برنامه رادیو جوان حذف کرد و بعد کلا او را حذف کرد. چرا با هر چیزی که مردم دوست دارند، دشمنی می‌کنید؟
عهده‌دار از شیراز

خیرین به مسکن‌سازی‌ برای جوانان ورود کنند
در مقابل انحرافاتی که در جامعه اتفاق می‌افتد همه ما مسئولیم و در فردای قیامت از باب کوتاهی در امور جوانان مورد سؤال قرار می‌گیریم. امروز اگر مشکل مسکن را حل و فرهنگ ازدواج را ترویج کنیم حتما بخشی از انحرافات رفتاری و اخلاقی حذف می‌شود که در این مسیر نیازمند همت عمومی خیرین هستیم که به ساخت مسکن‌های عمومی و ارزان برای جوانان بپردازند و اجازه دهند آنها 5سال رایگان در آنها اقامت کنند و سپس با پس‌انداز این مدت کم‌کم صاحب خانه
شوند.
دلسوخته وطن از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید