• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 1 خرداد 1398
کد مطلب : 56639
+
-

برادرکشی به‌خاطر اختلاف مالی

«به‌خاطر اختلاف مالی با برادرم از کوره دررفتم و او را زدم.» این اعترافات مرد جوانی است که یک لحظه عصبانیت سراغش آمد و در تصمیمی شتابزده با ضربات چاقو به جان برادرش افتاد و او را به قتل رساند.
به گزارش همشهری، ساعت 20:30دوشنبه به کلانتری 128تهران‌نو خبر رسید که در جریان درگیری در یک بنگاه معاملات ملکی در حوالی فلکه دوم نیروی هوایی فردی با ضربات چاقو به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است. لحظاتی از این حادثه می‌گذشت که مأموران به محل وقوع جنایت رسیدند. شواهد اولیه حاکی از آن بود که ضارب و مضروب برادر هستند. آنها از چند دقیقه پیش از درگیری با هم بگو مگو داشتند تا اینکه ناگهان برادر کوچک‌تر با چاقو به جان برادر بزرگ‌ترش افتاد. مأموران در حال بررسی اظهارات شاهدان بودند که ساعت 22از بیمارستان خبر رسید برادر بزرگ‌تر به‌دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید روی تخت بیمارستان جانش را از دست داده است. در این شرایط بود که این جنایت به بازپرس جنایی پایتخت گزارش شد و به دستور او تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند. عامل جنایت که بعد از مجروح کردن برادرش همراه چند نفر از همسایه‌ها او را به بیمارستان منتقل کرده بود، بازداشت شد و در بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش از ارتکاب قتل گفت: من و برادرم با هم رابطه خوبی داشتیم و با هم کار می‌کردیم. مدتی قبل بود که به‌طور شریکی وام گرفتیم تا با آن کاری راه بیندازیم اما همین وام گرفتن باعث اختلاف ما شد. مدتی گذشت و همین وام باعث شد دیگر رابطه‌مان مثل گذشته خوب نباشد. من چند مرتبه تلاش کردم اختلاف‌مان را برطرف کنم تا به رابطه برادری‌مان لطمه‌ای وارد نشود اما فایده‌ای نداشت؛ تا اینکه به بنگاهی که برادرم در آنجا بود، رفتم تا بار دیگر با او حرف بزنم.
متهم ادامه داد: شروع به صحبت با برادرم کردم اما حرف زدن‌مان به بگو‌مگو تبدیل شد. هرلحظه که می‌گذشت مشاجره بالا می‌گرفت. آن زمان به‌جز ما 2 نفر هیچ‌کس دیگری در بنگاه نبود. درحالی‌که خیلی عصبانی شده بودم ناگهان چاقویی که روی میز بود را برداشتم و با آن 7ضربه به برادرم زدم. از همسایه‌ها کمک خواستم و او را به بیمارستان رساندیم اما چند ساعت بعد جانش را از دست داد.
اعترافات متهم در حالی است که دوربین‌های مداربسته صحنه این درگیری خونین را ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر چند نفر از مغازه‌داران هم درگیری این دو برادر را دیده‌اند.
در همین حال، سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید