تحقیقات بازار گردشگری بهمنظور شناخت نسبی از قابلیتهای عرضه و تقاضای گردشگری در کشورهای هدف ایران انجام شد.
محمدابراهیم لاریجانی، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری با اعلام این خبر گفت: از نیمه دوم سال97 افزایش شناخت بازارهای هدف گردشگری ایران بهمنظور بازاریابی آگاهانه و مبتنی بر واقعیت بازار در دستور کار این اداره کل قرار گرفت. بهگزارش معاونت گردشگری، لاریجانی تصریح کرد: تحقیقات بازار برای تدوین برنامه اقدام کشورهای آلمان، روسیه، عراق، عمان، افغانستان و چین انجام شده و در سال جدید روی کشورهای ترکیه، آذربایجان، هندوستان، پاکستان و ایتالیا متمرکز میشود.
تحقیق روی بازارهای هدف گردشگری
در همینه زمینه :