تحقیقات بازار گردشگری بهمنظور شناخت نسبی از قابلیتهای عرضه و تقاضای گردشگری در کشورهای هدف ایران انجام شد.
محمدابراهیم لاریجانی، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری با اعلام این خبر گفت: از نیمه دوم سال97 افزایش شناخت بازارهای هدف گردشگری ایران بهمنظور بازاریابی آگاهانه و مبتنی بر واقعیت بازار در دستور کار این اداره کل قرار گرفت. بهگزارش معاونت گردشگری، لاریجانی تصریح کرد: تحقیقات بازار برای تدوین برنامه اقدام کشورهای آلمان، روسیه، عراق، عمان، افغانستان و چین انجام شده و در سال جدید روی کشورهای ترکیه، آذربایجان، هندوستان، پاکستان و ایتالیا متمرکز میشود.
                            
                                سه شنبه 31 اردیبهشت 1398
                        
                        
                        کد مطلب :
                            56545 
                        لینک کوتاه :
                            newspaper.hamshahrionline.ir/j4vY 
                            
                        
                        
                    +
                        -
                        کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
			Copyright 2021 . All Rights Reserved