• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 30 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56433
+
-

صدای استان‌ها

  به‌هم خوردن آرامش شبانه 
از نیروی انتظامی شهرستان گرمی درخواست می‌کنیم با موتوسیکلت‌هایی که شب‌ها با تولید صدای وحشتناک در خیابان‌های شهر، به‌خصوص خیابان شهید بهشتی (هلال احمر)، آرامش مردم را برهم می‌زنند برخورد کند.
جاهدزاده - گرمی

  تسریع در عملیات پایانه اتو‌بوسرانی سه‌راه شحنه
پایانه اتو‌بوسرانی شهری سه‌راه شحنه در یزد مدت‌هاست درگیر عملیات اجرایی بهسازی است، ولی روند این عملیات بسیار کند است‏‏ و مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده.
گودرزی - یزد

  گودبرداری و خطر تخریب ساختمان مجاور
در کوی بوستان واقع در کاوه شمالی زمینی وجود دارد که 2 سال است گود‌برداری شده، ولی هنوز اقدام به ساخت آن نکرده‌اند. طی این مدت، دیواره این زمین 2 بار فروریخته و از عرض کوچه کاسته شده است.  
سنجابی -  اصفهان

  تغییر محل جمعه‌بازار
تغییر محل جمعه‌بازار به باند قدیم فرودگاه بدون مطالعه و کار کارشناسی بوده، امکان حضور بسیاری از مردم برای خرید به علت دوری محل وجود ندارد. همچنین ترافیک ابتدای جاده مریوان را تشدید می‌کند و در صورت راه‌اندازی فرودگاه در سال‌های آینده این مساله تبدیل به معضل می‌شود. باید برای جمعه‌بازار فکر دیگری کرد.
رستمی- سقز

  نبود راهنمای گردشگری 
قلعه الموت یکی از جاذبه‌های گردشگری قزوین است، اما همیشه با مشکل نداشتن راهنما برای گردشگران خارجی، که با سختی فراوان به این منطقه دیدنی مراجعه می‌کنند، روبه‌رو است. از مسئولان مربوطه می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.
زارعی ـ الموت

  اتوبوس‌های بدون امکانات
داخل اتوبوس‌های مسافربری بین‌شهری کرمانشاه در زمستان سرد و در تابستان بسیار گرم است. رانندگان هم به درخواست روشن کردن وسایل گرمایشی یا سرمایشی توجه نمی‌کنند. چرا در شهر ما کوچک‌ترین وسایل رفاهی برای شهروندان فراهم نیست؟
دلیری- کرمانشاه
 

این خبر را به اشتراک بگذارید