• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 30 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56386
+
-

با مردم

با مردم






صداوسیما از محبوبیت چهره‌ها می‌ترسد!

چرا صدا‌وسیما ازمحبوبیت برخی چهره‌ها می‌ترسد و اجازه نمی‌دهد آنهایی که مردم دوستشان دارند به‌کار خود ادامه دهند. به تازگی هم در شبکه‌های مختلف به‌خصوص شبکه 3 تعدادی مجری جدید آورده‌اند که چهره‌هایی خشن و ناآشنا دارند که اصلا شباهتی به مجری و اجرا‌کننده ندارند. چرا واقعا با ما این‌چنین می‌کنند؟
محمدیان از تهران

واقعا خودروسازان درباره مردم چه فکر می‌کنند؟
از یک‌سال قبل پول ما در شرکت خودروساز مانده، حالا عنوان می‌کند 3‌راه جایگزین داریم؟ به‌عنوان راه آخر! بیایید پولِ به نرخ روز همان خودرو را بدهد.
جواهری از ارومیه

قراردادهای ظالمانه یکی از تاکسی‌های اینترنتی‌
یکی از تاکسی‌های اینترنتی‌ قراردادهای جدیدی با رانندگان خود می‌بندد که واقعا برای استثمار جوانان بیکاری‌است که زندگی آنها را تحت فشار قرار داده و چاره دیگری جز امضای آن ندارند، درحالی‌که این قرارداد کاملا یکطرفه است و هرکسی که از امضای قرارداد امتناع کرده از سیستم حذف شده است. طبق این قرارداد تمام هزینه‌های مالیاتی که قرار است این شرکت به دولت بپردازد بر‌عهده راننده است و بیمه هم بر‌عهده خود راننده. واقعا این انصاف است؟ این دوران سخت هم می‌گذرد و برخی بدنامی‌ها قابل جبران‌کردن نیست.
امینی از تهران

جلوی واردات را بگیرند
 در این بحران اقتصادی چرا دولت اجازه ورود کالاهای غیرضروری را می‌دهد؛ مثلا واقعا بدون لوازم آرایشی کسی نمی‌میرد ولی بدون لوازم بهداشتی مشکلات بسیاری به‌وجود می‌آید. توقع مدیریت اصولی داریم.
یحیوی از تهران

فروشندگان و دلالان، بلوار شکوفه را مال خود کرده‌اند
از شهرداری منطقه عبدل‌‌آباد تقاضا می‌کنیم به داد ساکنان بلوار شکوفه عبدل‌آباد برسند. فروشندگان و دلالان خیابانی ماشین آنچنان دوطرف این بلوار را گرفته‌اند که زندگی را برای ما واقعا مشکل کرده‌اند.
حسین‌زاده از عبدل‌آباد تهران

بیمه رانندگان تاکسی چه شد؟
در سال۹۷ قرار شد دولت تمامی رانندگان تاکسی‌ را بیمه کند و برای این منظور ردیف بودجه درنظر گرفت ولی اکنون که 2‌ماه از سال گذشته از بیمه خبری نیست.
 حیدری از پرند

اتوبوس‌های فرسوده در مسیر لاله - جوانمرد
چندروزی است که اتوبوس‌های فرسوده و فاقد کولر به‌تدریج جایگزین اتوبوس‌های BRT در مسیر پایانه لاله و پایانه جوانمرد قصاب شده‌اند. خرابی و توقف این اتوبوس‌ها در طول مسیر، سبب مسدود شدن راه در خط ویژه و توقف سایر اتوبوس‌های عبوری و اتلاف وقت زیادی از مسافران و عصبانیت آنها شده است.‌ مسئول این تصمیم نادرست چه‌کسی است!؟
کاظمی از تهران

کمالشهر حتی یک پیاده‌روی سالم هم  ندارد
کمالشهر کرج به‌ عنوان شهری با حدود 200هزار نفر جمعیت، حتی یک پیاده‌روی سالم ندارد که بتوان از آن تردد کرد. با گذشت 2دهه از تاسیس شهرداری در کمالشهر این شهر توسعه چندانی جز افزایش جمعیت و ساختمان‌سازی‌ بی‌ضابطه نداشته است!
زارع از کمالشهر

منطقه 19بیمارستان مجهزی ندارد
در منطقه19 تهران، به‌ویژه در محلات پرجمعیتی مثل شهرک شریعتی، شکوفه، نعمت‌آباد، خانی‌آبادنو و... تاکنون بیمارستان مجهزی ساخته نشده است و زمین‌های خالی را اغلب به زمین فوتبال و استراحتگاه‌های سالمندان و مواردی از این قبیل تبدیل کرده‌اند که در جای خود خوب است، اما بیمارستان بسیار واجب‌تر است. چه‌بسا بیمارانی که در مسیر انتقال به بیمارستان‌های مجهز و به‌خاطر ترافیک فوت می‌کنند.
فریدی از منطقه 19تهران

کپی گرفتن از مدارک دیگر منسوخ شده است
قرار است برای صرفه‌جویی در مصرف کاغذ همه قبض‌ها را الکترونیکی کنند، امیدوارم مشکل کپی را هم حل کنند و سازمان‌ها برای هرکار ساده‌ای از مردم کپی مدارک نخواهند. امروز در دنیا کپی گرفتن از مدارک به‌صورت کاغذی، سال‌هاست که منسوخ شده است.
خانقاهی از رشت

نگهبانان نیروهای شرکتی کمترین حقوق را می‌گیرند
با اینکه نگهبانان در واقع حافظ امنیت شرکت‌ها هستند، کمترین دریافتی را دارند و به بهانه‌های مختلف از حقوق آنها کم می‌شود؛ مثلا در شرکت ما بخش زیادی از حقوقمان به بهانه پورسانت کسر می‌شود که این وسط، هم ما و هم دولت ضرر می‌کنیم.
نخعی ازکرمان

مجوزهای بی‌حساب و کتاب داروخانه‌های جدید
واگذاری مجوز داروخانه به داروسازان جدید بدون رعایت تمام جوانب، نه‌تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه دلیل بیکاری سایر داروخانه‌ها و روی آوردن آنها به سمت فروش مواد بهداشتی و آرایشی و... می‌شود. اگر دولت و سازمان تامین اجتماعی از تصدی خود در بخش دارو کم کنند، بازار بزرگی در این بخش گشوده می‌شود.
داروساز از تهران

مربیان داخلی قَدَر کم نداریم
از مسئولان توقع داریم در این شرایط اقتصاد مقاومتی، نگاهی هم به مربیان توانمند داخلی داشته باشند. اینکه مربی جهانی داشته باشیم خوب است اما در این شرایط، پرداخت چندصدمیلیارد حقوق غیر از خانه و مسکن و ... برای یک نفر، واقعا جای سؤال است. بالاخره اقتصاد مقاومتی که نباید فقط شامل مردم عادی بشود!
برازجانی از بوشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید