• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 30 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56370
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


      مجلس باز هم از ظریف سؤال دارد
در پایان جلسه علنی دیروز سؤال ملی علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات به همراه 3 نفر از نمایندگان دیگر از محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه با موضوع علت انفعال دستگاه دیپلماسی در برخورد متقابل با اقدامات غیردیپلماتیک برخی کشورهای اروپایی اعلام وصول شد. سؤال ملی حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان از وزیر امورخارجه با موضوع علت عدم‌جلوگیری از تعطیلی بیمارستان هلال‌احمر دوبی نیز اعلام وصول شد. (ایرنا)

      حقوق مدیران را به مردم اعلام کنید
حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری گفت: هفته گذشته تذکری درباره آخرین وضعیت سامانه مربوط به شفاف‌سازی‌ حقوق مدیران و مقامات را مطرح کردم که رئیس مجلس در پاسخ اعلام کرد که آقای علیرضا رحیمی، عضو هیأت‌رئیسه پیگیری‌های لازم را درباره‌ راه‌اندازی این سامانه انجام دهد که به اعتقاد ما هنوز راه‌اندازی نشده و عموم مردم دسترسی ندارند که بدانند مقامات و مدیران چه میزان حقوق دریافت می‌کنند. وی خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لطفا نتیجه بررسی‌ها را اعلام کنید. لاریجانی در پاسخ به تذکر وی گفت: پیگیری کردم اشکالاتی وجود دارد. امیری، معاون رئیس‌جمهور را هم در جریان گذاشته‌ایم که پیگیری کند.(ایسنا)

      تعیین‌تکلیف کردیم، رأی ندادیم
مهرداد لاهوتی در جلسه علنی مجلس در تذکری با انتقاد از رئیس‌جمهور گفت: در دیداری که با رهبر انقلاب داشتیم رئیس‌جمهور گلایه‌ای را از مجلس مطرح کردند که گلایه‌ درستی نبود. ایشان گفتند ما 2سال است منتظر تفکیک وزارت صنعت و بازرگانی هستیم؛ درحالی‌که ایشان لایحه را به مجلس ارائه کرد و ما آن را تعیین‌تکلیف کردیم و قبول نکردیم. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید