• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 28 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56118
+
-

هت‌تریک قرمز با طعم گرمای جنوب

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با شکست پارس جنوبی جم، سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر را رقم بزند

لیگ برتر
هت‌تریک قرمز با طعم گرمای جنوب

پرسپولیس پنج‌شنبه‌ شب به سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر دست پیدا کرد و ورزشگاه تختی شهر جم میزبان جشن قهرمانی این تیم بود. به گزارش همشهری، دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم در هفته سی‌ام لیگ برتر پنجشنبه شب به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر قرمزهای پایتخت تمام شد. «مهدی تارتار» سرمربی پارس جنوبی جم که هجمه زیادی را به دلیل تأثیر تیمش در تعیین قهرمان لیگ هجدهم تحمل می‌کرد، قصد گرفتن قهرمانی از تیم سابقش را داشت. 

تیم بوشهری هفته گذشته با وجود تمام مشکلات، بلافاصله پس از امتیاز گرفتن از تراکتورسازی تمرینات پرفشار خود را آغاز کرده بود تا با آمادگی کامل مقابل پرسپولیس بایستند. نتیجه این دیدار در جایگاه این تیم تأثیر  زیادی نگذاشت و پارسی‌ها با یک رتبه سقوط در رده دوازدهم جای گرفتند.اما پرسپولیسی‌ها در شرایطی به جم سفر کرده بودند که سپاهان، رقیب اصلی‌شان در کورس قهرمانی، در خانه میزبان استقلال خوزستان بود.

 اگر پرسپولیس نمی‌توانست از پس جمی‌ها بر بیاید و سپاهان برنده بازی خانگی می‌شد، آنگاه سرنوشت قهرمانی لیگ برتر طور دیگری رقم می‌خورد اما همه چیز آن‌طور پیش رفت که قرمزها می‌خواستند. با آن‌که سپاهان با 2 گل، آبی‌های خوزستان را شکست داد، پارسی‌ها با وجود جنگندگی و ارائه یک بازی منسجم نتوانستند دروازه خود را مقابل مهمان بسته نگه‌دارند و همان یک گل، طبل شادانه سومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس را با هدایت «برانکو ایوانکوویچ» به صدا درآورد. هرچند که سرخ‌های پایتخت هفته گذشته با تساوی‌های سپاهان و استقلال فرصت قهرمانی داشتند اما ماشین‌سازی مانع این کار شد تا کار قهرمان به روز آخر بکشد.


حاشیه‌های جشن قهرمانی 

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه تختی جم برگزار شد و بازیکنان پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر بردند. در ابتدای این مراسم «اشکان خورشیدی» و کمک‌های او به عنوان تیم داوری این بازی مدال‌های خود را از «حیدر بهاروند»، رئیس سازمان لیگ، دریافت کردند.در ادامه «ایرج عرب» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کنار بهاروند آمد و مدال‌های قهرمانی بازیکنان تیم پرسپولیس را یک‌به‌یک به آنها اهدا کرد.
برانکو و دیگر اعضای کادر فنی پرسپولیس آخرین نفراتی بودند که روی سکو آمدند و بازیکنان در این بین برای او تونلی باز و شادی خود را با سرمربی تیمشان تقسیم کردند.

پیش از بالا بردن جام قهرمانی پرسپولیس توسط «سید جلال حسینی»، یک جیمی‌جامپ وارد زمین شد و با ورود به محوطه اهدای جام،‌ سید جلال حسینی را در آغوش گرفت و سپس توسط مسئولان ورزشگاه به بیرون منتقل شد. آتش بازی همزمان با بالای سر بردن جام توسط بازیکنان پرسپولیس شکوه خاصی به این لحظه بخشیده بود. حضور «سعید راد» بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در ورزشگاه که پدربزرگ «آدام همتی» یکی از بازیکنان پرسپولیس نیز هست، از حاشیه‌‌های دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم بود.


برانکو در پرسپولیس می‌ماند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو در پرسپولیس می‌ماند. «ایرج عرب» در پایان مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جم اظهار کرد: خوشحالم که جشن قهرمانی را در کنار خلیج فارس می‌گیریم و جام را بالای سر می‌بریم.
وی در ارتباط با وضعیت ادامه همکاری با مربی این تیم اضافه کرد: برانکو با ما قرارداد دارد و باشگاه همکاری خود را با این مربی ادامه خواهد داد و تلاش می‌کنیم که موارد مد نظر ایشان را تأمین کنیم. باشگاه لیست را از برانکو خواهد گرفت و سعی می‌کنیم موارد مد نظر را انجام دهیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: روی بازی خودمان تمرکز داشتیم و بدون توجه به دیگر مسابقات، به قهرمانی در لیگ برتر ایمان داشتیم و خوشبختانه به آن رسیدیم. وی افزود: همه پرسپولیس همین هواداران هستند و اینها سرمایه‌های باشگاه هستند و ممنونیم که در همه شرایط همراه ما بودند و جام را به آنها هدیه می‌کنیم.عرب بیان کرد: همه تلاش ما این است که موفقیت‌ها را ادامه دهیم و با حضور برانکو، بازیکنان توانمند و هواداران عزیز به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید