• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55127
+
-

صدای استان‌ها

   آسفالت نامناسب خیابان‌های زنجان 
آسفالت خیابان‌های شهر زنجان نیازمند ترمیم و بازسازی است. خیابان جدید نمی‌خواهیم. درخواست ما این است که آسفالت خیابان‌های موجود را ترمیم کنند. 
یک شهروند از زنجان 

   جاده نامناسب اطاقور – لیل - خرما 
آسفالت جاده اطاقور- لیل - خرما تکه تکه کنده شده است. از سوی دیگر کنار جاده شکلی به خود گرفته که وقتی باران می‌آید آب به سمت جاده سرازیر می‌شود. مسئولان راه و شهرسازی رسیدگی کنند.
یک شهروند از گیلان 

   مشکلات فرهنگی در کیانمهر
منطقه 12 شهرداری و کیانمهر کمبودهای فرهنگی بسیاری دارد. از شهرداری منطقه تقاضا می‌کنم برای رفع کاستی‌های فرهنگی و مشکلات اقدام کنند.
حبیبی از البرز

   راه نامناسب کرجان 
راه دسترسی روستای تاریخی - فرهنگی کرجان که مقبره امامزاده سید محمد کرجان (ع) را هم در خود جای داده نامناسب و در برخی محدوده‌ها خاکی است.
منصوریان از شهرک اندیشه آذربایجان‌ شرقی

   کمبود کتابخانه در اصفهان
شهر اصفهان با مشکل کمبود کتابخانه و سالن مطالعه روبه‌روست. این مشکل به‌ویژه برای دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی و پشت کنکوری پررنگ‌تر است. ساعت‌ کاری سالن‌های موجود هم محدود و اندک است. 
مشیر باقرصاد از اصفهان

   ساماندهی ورودی‌های یزد
ورودی‌های یزد باید ساماندهی شوند. نصب نمادهای زیبای شهری، توسعه فضای سبز و حذف نخاله‌ها از کارهایی است که باید برای ساماندهی انجام داد. 
جعفر رسولی از یزد

   نصب سرعتگیر در خیابان معالی‌آباد
برخی رانندگان خودرو که در ترافیک خیابان معالی‌آباد شیراز معطل می‌شوند، بعد از باز شدن راه با سرعت زیادی رانندگی می‌کنند که خطرآفرین است. شاید اگر بعد از دوربرگردان‌ها سرعتگیر نصب شود شاهد این رفتار نباشیم. 
فاتح از فارس

   فرهنگ‌سازی در زمینه حمل‌ و نقل عمومی
سازمان ترافیک شهرداری همدان باید درباره استفاده از وسایل نقلیه عمومی فرهنگ‌سازی کند. بیشتر خودروها تک‌سرنشین هستند و باعث سنگین شدن ترافیک می‌شوند.
سیف از همدان

   ترمیم آسفالت جاده ساوه به خرقان
آسفالت جاده ساوه به خرقان بسیار نامناسب و نیازمند ترمیم است. این مسیر پر دست‌انداز موجب شده است هر روز شاهد تصادف و سانحه رانندگی باشیم. 
جعفری از مرکزی 

   آلودگی هوای اطراف کارخانه سیمان
دود ناشی از کارخانه سیمان ایلام آلودگی زیادی برای روستاهای اطراف ایجاد کرده و هوا در اکثر اوقات آلوده و غیرقابل تحمل است. از مسئولان کارخانه سیمان تقاضا داریم فکری به حال این معضل بکنند.
مرادی از روستای کارزان ایلام

   مشکلات زباله
زباله‌های انبوه دست‌فروشان و مسیر خیابان طالقانی تا میدان روبه‌روی دخانیات سنندج اگر در 2 نوبت جمع‌آوری نشود، محوطه را آلوده می‌کند. از شهرداری منطقه 2 درخواست می‌کنیم در این‌باره اقدام کنند. 
کسبه محل از کردستان

   روشنایی جاده ساحلی بابل
جاده ساحلی بابل‌رود در بابل به سیستم روشنایی نیاز دارد. لطفا شهرداری و اداره برق شهرستان اقدام به ایجاد روشنایی در این مسیر کنند.
اسداللهی از مازندران 

   ذبح در میدان میو ه و تر‌بار زاهدان
در میدان میوه و تره‌بار زاهدان به جای فروش میوه، حیوانات ذبح می‌شوند و گوشت قرمز به فروش می‌رسد. مسئولان رسیدگی کنند.
سعید بامری از سیستان ‌و بلوچستان 

   آسفالت نامناسب خیابان‌های جیرفت
معابر جیرفت آسفالت مناسب ندارند و به همین دلیل به خودروها آسیب بسیاری می‌زنند. با توجه به هزینه‌های بالای تعمیر جلوبندی مسئولان فکری برای آسفالت معابر کنند. 
مهین ابوتراب از کرمان 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید