• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54752
+
-

بازداشتگاه کهریزک به کمپ معتادان متجاهر تبدیل شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از آمادگی مرکز بازپروری سروش(بازداشتگاه سابق کهریزک) برای پذیرش ۲ هزار معتاد متجاهر خبر داد.
به گزارش فارس، سردار محمد مسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در مراسم افتتاح مرکز بازپروری معتادان متجاهر کمپ سروش، اظهار داشت: مرکز سروش در پی تلاش‌هایی که صورت گرفت و حمایتی که ستاد کل صورت داد از 3‌ماه گذشته آماده بهره‌برداری شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا تصریح کرد: مرکز سروش از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته اقدام به پذیرش مددجویان کرد و ۶۷۰ نفر از افرادی که شرایط جسمی و روحی نداشتند به این محل منتقل شدند. سردار زاهدیان گفت: روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ نفر توسط افراد مسئول در این مرکز پذیرش می‌شوند و درخصوص مسائل مددجویی، روانکاوی، مذهبی و غیره مورد آموزش قرار می‌گیرند.وی از راه‌اندازی کارگاه آهنگری در این مرکز جهت تولید ابزار آلات مورد نیاز خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که افراد به وضعیت مناسب خود بازگردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: این مجموعه ظرفیت پذیرش ۲ هزار نفر را دارد.وی از کلنگ زنی و احداث 3سوله جهت بهبود این مرکز خبر داد و خاطرنشان کرد: با احداث این 3سوله در تلاش هستیم تا ظرفیت فعالیت‌های خود را بهبود ببخشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید