• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54688
+
-

سرنوشت مبهم کوهنورد گمشده در توچال


تیم‌های مختلفی از هلال احمر به‌دنبال یافتن کوهنورد سالخورده‌ای هستند که از چهارشنبه‌شب خانه‌اش را به مقصد توچال ترک کرده است.

به گزارش همشهری، این مرد 74ساله ساعت23 چهارشنبه‌شب خانه‌اش را به مقصد ارتفاعات تهران ترک کرد. او که پیش از اینبارها به تنهایی به کوه رفته بودقرار بود از مسیر توچال به سمت شیرپلا برود اما حالا بعد از گذشت 3روز به خانه برنگشته و هیچ ردی نیز از او به‌دست نیامده است.

عصر جمعه وقتی خانواده این مرد از بازگشت او ناامید شدند از هلال احمر برای یافتن وی در مناطق کوهستانی کمک خواستند. حسن فراهانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات در این‌باره به همشهری گفت: این خبر عصر جمعه به ما اعلام شد و از همان زمان تیم‌های ما مستقر در توچال و دربند به سوی منطقه شیرپلا راهی شدند و همزمان تیم پشتیبانی هم جست‌وجو را آغاز کرد. علاوه بر آن 2تیم هم از فدراسیون کوهنوردی تلاش کردند تا کوهنورد مفقود شده را پیدا کنند اما این تلاش‌ها تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی ادامه داد: آنطور که خانواده این مرد گفته‌اند او گوشی تلفن همراه ندارد و همین موضوع کار جست‌وجو را سخت کرده است. آنها می‌گویند وی دچار فشار خون و بیماری قلبی است و همین موضوع نگرانی‌ها را بیشتر کرده است. با وجود این عملیات جست‌وجو تا یافتن وی ادامه خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید