• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54683
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/6qYO
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   اضافه حقوق‌ها را به موقع بدهند
چرا مسئولان تأمین‌اجتماعی اضافه حقوق‌ها را بموقع نمی‌دهند. حقوق که پایین هست، وقتی تأخیر پرداخت هم دارد همین اندک روزنه امید هم کور می‌شود. حالا باید چند‌ماه هم پیگیر شویم تا اضافه حقوقمان را بدهند.

عباس‌زاده از خرم‌آباد

   رهن و اجاره خانه چندده برابر شده است
در حالی ‌که هنوز یارانه‌ها 45هزار تومان است، ‌پول آب، برق، گاز و تلفن چند برابر و اجاره و رهن چند ده برابر شده است. واقعا بازنشسته یا جوانی که یک میلیون و 200 تومان حقوق می‌گیرد چطور حتی در جنوبی‌ترین نقطه شهر مستأجری کند و زنده بماند؟
یحیایی از یافت‌آباد

   مسئولان به میان مردم بیایند
مسئولان مثل زمان انتخابات به میان مردم بیایند و دردهای آنان را ببینند. چرا اکنون که گرانی بیداد می‌کند مسئولان نیستند اما زمان انتخابات هر لحظه بودند. بیایند خودشان خرید کنند تا بدانند چه بر سر مردم آورده‌اند.
عباس‌پور از رشت

@  از سال82 دنبال پول مسکن مهرم هستم!
سال82 برای ساخت مسکن مهر جویبار 5میلیون دادم. بعد از مدتی وقتی به جایی نرسید، چند سال است دنبال پس گرفتن پولم هستم که موفق نشده‌ام. هنوز در زیرزمین خانه پدری همراه زن و بچه‌ام زندگی می‌کنم و شرمنده آنها هستم؛ چراکه آن زمان همه پس‌اندازم را برای مسکن مهری دادم که نه خودش به من رسید و نه پولش.
احسان نصیری از ساری

   قوه قضاییه و پلیس طرح جدی برای کیف‌قاپی اجرا کنند
این روزها کمتر فامیلی است که موردی از زورگیری و کیف‌قاپی برایشان پیش نیامده باشد. از قوه قضاییه و پلیس توقع داریم با کسانی که به مردم تعدی می‌کنند با جدیت برخورد کنند. ساعت 11و 30دقیقه قبل از ظهر چند روز قبل از 2 خانم طلا و موبایلشان را زور‌گیری کردند و کسی یارای نزدیک شدن به آنها را نداشت چون با قمه مردم را تهدید می‌کردند. واقعا توقع برخورد جدی و قاطع داریم.
یوسفی از تهران

   همیشه پیشگیری بهتر از درمان است
چند روز قبل دستور جلوگیری از گرانی افسارگسیخته توسط وزرا ابلاغ شده است. آیا نمی‌شد قبل از آغاز گرانی‌ها به آنها ابلاغی می‌شد و درواقع پیشگیری می‌کردند که اکنون نیازمند درمان نباشیم؟
وزرایی از دامغان

   اتوبان تهران-قم مملو از دستفروشان
من راننده تاکسی فرودگاه امام هستم و وقتی مسافران خارجی را به شهر انتقال می‌دهم، در اتوبان مناظر بسیار بدی جلوی چشمم قرار می‌گیرد. در‌واقع مسیر اتوبان به تهران و قم مملو از وانت‌بار و دستفروش است. چرا مسئولان با این موضوع برخورد نمی‌کنند.
احدی از تهران

   تن‌ماهی هم نمی‌شود بخریم
تن ماهی که تا چند هفته قبل 9هزار تومان بود ناگهان به 20هزار تومان رسید درحالی‌که رویش قیمت زده‌اند 18هزار تومان! واقعا جز سیب‌زمینی و تخم‌مرغ و نان دیگر توان خریدن چیزی را نداریم.
کارمند بخش خصوصی از تهران

@  صداوسیما شلوغ کردن در کاروان عروسی را یاد می‌دهد!
سریالی در حال پخش است که بسیاری از ضدارزش‌ها در آن به نمایش درمی‌آید؛ مثل استفاده از برخی موسیقی‌ها یا ترویج فرهنگ بوق زدن کاروان عروسی در نیمه شب! واقعا مسئولان چه می‌کنند؟
حسین‌زاده از ارومیه

@  وزارت صمت از سرمایه‌گذاران حمایت کند
در شرایط اقتصادی فعلی و سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت به داد سرمایه‌گذاران نرسد، این افراد در جاهای دیگری سرمایه‌گذاری می‌کنند و برای بازگشت آنها مدت زمان زیادی متضرر خواهیم بود. درحالی‌که اگر از سرمایه‌گذاران حمایت شود هم بیکاری رفع می‌شود، ‌هم تولید رونق می‌گیرد و هم سرمایه‌ها حفظ می‌شود.
محمودی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید