• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 14 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54556
+
-

نجات معجزه آسای راننده وانت از دام سارق بیهوشی

نجات معجزه آسای راننده وانت از دام سارق بیهوشی


«اگر چند دقیقه دیرتر به بیمارستان می‌رسید جانش را از دست می‌داد»

این، سرنوشت راننده وانتی بود که با نوشیدن دلستری که جوان سارق به او تعارف کرده بود بیهوش شد و مردم پیکر نیمه‌جانش را در میان شمشادهای اطراف ترمینال جنوب پیدا کرده بودند.
به گزارش همشهری، 25اسفند سال گذشته، رهگذران در اطراف ترمینال جنوب تهران چشمشان به مردی افتاد که در میان شمشادها افتاده بود. او از هوش رفته بود و مردم با اورژانس تماس گرفتند و وی به بیمارستان انتقال یافت.

این مرد تحت درمان قرار گرفت و پزشکان پس از معاینه او اعلام کردند که سطح هوشیاری‌اش بسیار پایین است و اگر کمی دیرتر به بیمارستان منتقل می‌شد قطعا دچار مرگ مغزی می‌شد. در چنین شرایطی اقدامات درمانی انجام شد  و این مرد ساعت 6صبح روز بعد به هوش آمد.

شکایت
مرد وقتی به هوش آمد و خود را در بیمارستان دید تازه متوجه شد که ماجرا از چه قرار است. او توضیح داد که در دام یک سارق بیهوشی گرفتار شده و ماشینش به همراه مدارک و موبایلش سرقت شده است. وقتی ماجرا به پلیس گزارش شد، تیمی از مأموران راهی بیمارستان شدند و مالباخته گفت: من ساکن قزوین هستم. چند وقت پیش پسری جوان با من تماس گرفت و گفت قرار است یک چرخ خیاطی صنعتی از تهران بیاورد و از من خواست به تهران بیایم و چرخ خیاطی را به قزوین منتقل کنم. من راننده وانت هستم و شغلم باربری است. وقتی با مرد تماس‌گیرنده بر سر کرایه به توافق رسیدیم، همراه وی به سمت تهران حرکت کردم. وقتی به حوالی ترمینال جنوب رسیدیم پسرجوان از ماشین پیاده شد تا ناهار بخرد. او کباب و دلستر خرید که پس از خوردن آن دچار سرگیجه شدم و از حال رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و شنیدم که چندین ساعت بیهوش بوده‌ام و به طرز معجزه‌آسایی زنده مانده‌ام. وی ادامه داد: پسرجوان با بیهوش کردن من تمام پول، ‌مدارک، ‌ماشین و موبایلم را سرقت کرده است.

باج گیری
با این شکایت پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و پیش روی قاضی مدرس، دادیار شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت. درحالی‌که جست‌وجو برای شناسایی متهم ادامه داشت شاکی بار دیگر راهی دادسرا شد و گفت فردی با خانواده‌اش تماس گرفته و به این بهانه که مدارک را پیدا کرده برای تحویل آن درخواست 500هزارتومان پول کرده است. در چنین شرایطی مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و توانستند تماس گیرنده را که همان سارق بیهوشی بود سه‌شنبه هفته گذشته بازداشت کنند. او در بازجویی‌ها به سرقت، بیهوش کردن طعمه‌اش و باج‌گیری اعتراف کرد و حالا تحقیقات پلیس برای شناسایی دیگر افرادی که احتمال می‌رود در دام این سارق جوان گرفتار شده‌اند ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید