• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 12 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54474
+
-

با مردم

   سهام عدالت محرومان چه شد؟
سهام عدالت بسیاری از مردم در شهرستان‌ها به آنها نرسیده است؛ کسانی که نه حقوق‌بگیر هستند، نه بیمه‌ای دارند و نه نامشان درجایی ثبت است که به آنها سهام عدالت برسد. این چگونه عدالتی است؟
رضایی ازشهرکرد

@ کارگاه رمپ هوایی مقابل نمایشگاه بین‌المللی فعال نیست
‌مدتی است که کارگاه رمپ هوایی مقابل نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه چمران فعال نیست. درحالی‌که استفاده از ظرفیت این پل در کاهش بار ترافیکی منطقه بسیار مؤثر است.
محمدی از تهران

    بیکاران به شهرستان‌هایشان بازگردند
هر روز خبرهای زیادی از تعدیل نیرو و بیکاری می‌شنویم که در شهرهای بزرگ به‌خصوص تهران نمود بیشتری دارد. مسئولان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که کسانی که بیکار شده‌اند و به شهرستانی تعلق‌خاطر دارند به آنجا بازگردند تا هم مشکلات کلانشهرها کمتر شود و هم شهرستان‌ها آبادتر شوند.
رشوند از قزوین

   جلوی صادرات موادغذایی را بگیرند
هم‌اکنون سود ناشی از صادرات به چرخه اقتصاد بازنمی‌گردد و از سویی وضعیت به‌گونه‌ای است که نباید اجازه دهند موادغذایی صادر شود. مسئولان به‌گونه‌ای عمل کنند که گره سیاست از معیشت مردم عبور نکند و برای متخلفانی که روی موادغذایی مردم سوداگری می‌کنند، سخت‌ترین مجازات‌ها را درنظر بگیرند.
دلسوخته وطن از تهران

    میوه‌هایی که به نام درجه‌یک فروخته می‌شوند!
اخیرا در بسته‌بندی میوه‌های درجه یک به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که محتوی بسته شامل میوه‌های درجه یک، دو و سه است و در آخر برچسب درجه یک روی آن می‌زنند که کم‌فروشی آشکار است. سازمان میوه‌و‌تره‌بار سراسر کشور برای این معضل کم‌فروشی فکری جدی کند.
شیشه‌گران از آستانه اشرفیه

   نظارت و جدیت می‌تواند به وضع اقتصاد سامان دهد
جدیت در برخورد با متخلفان و نظارت مداوم می‌تواند کشور را از این مقطع حساس عبور دهد. فقط کافی است مسئولان مدیریت و کنترل کنند و مردم هم با هم مهربان‌تر باشند تا از خدا بی‌خبران دست از سودجویی و احتکار بردارند.
لاهرودی از تهران

    ساخت خانه برای برخی سازمان‌ها در بالای شهر
موضوع ساخت خانه برای برخی کارکنان سازمان‌ها در بالای شهر آن‌هم داخل باغ‌ها به کجا رسید؟ لطفا اطلاع‌رسانی کنید. چرا که اکنون عده زیادی مانند من که بعد از 16سال بیکار، خانه‌نشین و مستأجر هستند این اخبار را دنبال می‌کنند.
کبیری از شهرری

   اگر دردم یکی بودی چه بودی؟
بنویسید که اگر درد مردم فقط حقوق کم و گرانی بود که غمی نداشتیم بالاخره با کم و زیادش می‌ساختیم. حالا یک نفر بگوید در این شرایط بحرانی، بیکاری، اجاره‌خانه‌ها و صاحبخانه‌های بی‌انصاف را چطور از سر بگذرانیم؟ مسئولان چه خواهند کرد.
حسین‌زاده از تهران

   هر ماه پول می‌گیرند که به وقتش ندهند؟
بابت بیمه تکمیلی از حقوق آنهایی که بیمه دارند ماهانه رقمی نقدی کم می‌شود، اما زمان وفای به عهد و دستگیری بیمه از بیمه‌گذاران خلف‌وعده می‌شود و گاهی تا چند‌ماه باید دنبال هزینه درمان بدویم. هم‌اکنون در بهترین حالت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان‌حافظ نسخه‌های درمان و پزشکی را سه‌ماهه می‌پردازد.
ضیایی از مشهد

    13درصد، 13تومان!
افزایش حقوق 13درصدی از کارافتادگان تامین‌اجتماعی واقعا گره‌ای از زندگی آنان بازنمی‌کند. دقت کنید که پیاز 13هزارتومان است و حقوق ما هم 13درصد افزایش یافته! امان از این 13!
فتاحی از تهرانپارس

   چرا حمل‌ونقل تا 30درصد گران شد؟
مسئولان عنوان کرده بودند که افزایش کرایه در خطوط حمل‌ونقل تا 20درصد خواهد بود. اما از امروز که قیمت‌ها افزایش یافته با یک حساب سرانگشتی رقم 26 تا 30درصد مشاهده می‌شود. مسئولان بررسی کنند که آمار اشتباه منتشر شده یا مجریان تخلف کرده‌اند؟
زنجانی از تهران

   دکل زیان‌آور را دوباره نصب کردند
در خیابان چهارم دادگستری سمنان، دکلی روی پشت‌بام ساختمانی چند طبقه نصب بود که بعد از شکایت و پیگیری مکرر، آن را جمع کردند. اکنون مدتی است دوباره اپراتور صاحب دکل فشار آورده و دکل را نصب کرده‌اند. سلامت مردم چه می‌شود؟
اعلایی از سمنان

پاسخ مسئولان
آب پارک خلیج‌فارس قطع نیست

روابط عمومی منطقه 3شهرداری تهران در پاسخ به پیام مندرج مردمی در ستون با مردم به تاریخ 27فروردین 98 با عنوان «آب پارک خلیج‌فارس، یخچال قطع است»، ضمن تشکر از روزنامه بابت انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به اطلاع می‌رساند: پیام مذکور صحت نداشته و آبیاری بوستان خلیج‌فارس برابر نیاز اعلام شده از سوی کارشناسان و به‌صورت مستمر صورت می‌گیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید