• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 12 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54473
+
-

اعتراف زورگیران مسلح به سرقت از 150نفر

اعتراف زورگیران مسلح به سرقت از 150نفر

اعضای باند زورگیری و جیب‌بری پس از دستگیری به سرقت از 150نفر در نقاط مختلف کرج اعتراف کردند.
به‌گزارش همشهری، به‌دنبال وقوع زورگیری و جیب‌بری‌های سریالی در مناطق مختلف کرج مخصوصا مهرشهر و مهرویلا، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز برای شناسایی و دستگیری دزدان وارد عمل شدند. کارآگاهان با تحقیق از شاکیان دریافتند که اعضای یک باند حرفه‌ای و خطرناک با استفاده از یک خودروی سمند در خیابان‌های خلوت سراغ طعمه‌هایشان رفته و با تهدید چاقو و اسلحه، اموال آنها را سرقت کرده‌اند. اعضای این باند گاهی نیز در پوشش مسافرکش طعمه‌هایشان را سوار ماشین کرده و جیب‌هایشان را خالی می‌کردند. با توجه به حساسیت پرونده، بررسی‌های گسترده برای دستگیری این باند ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان موفق شدند خودروی این افراد را شناسایی و ردگیری کنند. آنها با دیدن 4مرد که سرنشین این خودرو بودند دستور ایست دادند اما دزدان اقدام به فرار کردند که در نهایت مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و شلیک چند گلوله، لاستیک خودروی آنها را هدف گرفته و آن را متوقف کردند. 3نفر از سارقان پیش از اینکه راهی برای فرار پیدا کنند، دستگیر شدند. اما چهارمین عضو باند موفق به فرار شد که ساعتی بعد در منطقه مشکین‌دشت به دام افتاد.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این خبر گفت: در بازرسی خودروی متهمان 15قبضه سلاح سرد، یک قبضه کلت کمری، 57گوشی تلفن‌همراه و 43کیف زنانه کشف شد که نشان می‌داد آنها در سطحی گسترده دست به زورگیری و سرقت از طعمه‌هایشان می‌زدند.

وی ادامه داد: اعضای این باند تا‌کنون به سرقت از 150نفر اعتراف کرده‌اند که 100مالباخته شناسایی شده‌اند و از آنجا که احتمال می‌رفت متهمان سرقت‌های بیشتری مرتکب شده باشند، قاضی پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره آنها را در روزنامه‌ها صادر کرده و شاکیان احتمالی می‌توانند برای شکایت به اداره آگاهی استان البرز در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید