• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 11 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54287
+
-

مصلح: قهرمانی حالا دست خودمان است

نادری از نظر اخلاقی و فنی خیلی خوب است

مصلح: قهرمانی حالا دست خودمان است

بعد از مصدومیت محمد انصاری و جراحی زانوی این بازیکن شایان مصلح در دفاع چپ بازیکن ثابت پرسپولیس بود و از ابتدای این فصل توانست با عملکرد خوب خود مشکلات پرسپولیس را در این خط کاهش دهد. با وجود این در نیم‌فصل دوم برانکو محمد نادری را جذب کرد و در شرایطی که انتظار می‌رفت نادری به‌عنوان بازیکن جانشین شایان بازی کند با مصدومیت ناگهانی مصلح، نادری به ترکیب اصلی راه یافت و توانست خیلی زود توانایی خود را نشان دهد. شایان مصلح ظاهرا همچنان با مصدومیت خود دست و پنجه نرم می‌کند و در بازی با سپاهان تنها برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد. با مصلح درباره شرایط این روزهای خودش و پرسپولیس گفت‌وگو کردیم:
 مصدومیتت خیلی طولانی شده.
 واقعا خودم هم خسته شده‌ام. مصدومیت من مصدومیت استخوان پوبیس است. یک‌سری از بافت‌های نرم عضلات شکمم درگیر هستند و البته مشکوک به فتق است. بعضی می‌گویند عمل لازم است و یک عده هم می‌گویند عمل نمی‌خواهد و با فیزیوتراپی خوب می‌شود. با مشورت دکترهای تیم‌مان تصمیم گرفتم سبک‌تر تمرین کنم و در بازی‌ها هم با مسکن و آمپول بتوانم خودم را برسانم تا در حد 10دقیقه یا یک ربع، هرقدر نیاز بود بازی کنم.
 یعنی اینکه خودت خواسته‌ای که بازی کنی؟
بله نمی‌خواستم در این شرایط تیم را تنها بگذارم و از طرفی برانکو با من صحبت کرد هرقدر نیاز بود در هر بازی بیایم و به تیم کمک کنم. 3، 4 بازی در لیگ و چند بازی آسیایی باقی مانده و احتمالا در پایان لیگ جراحی خواهم کرد.
   در غیبت تو محمد نادری به خوبی توانسته جای خالی‌ات را پر کند.
نادری هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بازیکن خوبی است و خوشحالم که در نبود انصاری و مصدومیت من او توانسته به خوبی در دفاع چپ بازی کند و امیدوارم این روند را بتواند ادامه دهد.
  نگران جایگاه خودت نیستی؟
در پرسپولیس اصلا این صحبت‌ها معنی ندارد. همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و اصلا نگران این موضوع نیستم. از طرفی برانکو در طول مدتی که در پرسپولیس هستم نشان داده که همیشه به بازیکنان آماده بازی می‌دهد و برایش موفقیت تیم مهم است.
   پرسپولیس در آستانه قهرمانی دوباره در لیگ قرار دارد.
 بله همینطور است؛ البته هنوز هیچ‌چیز تمام نشده و کار سختی در بازی‌های باقیمانده داریم. من فکر می‌کنم قهرمانی دست خودمان است و اگر بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم کار تمام است. اگر هم نتوانیم امیدواریم که در بازی‌های تیم‌های دیگر حداقل نتایجی رقم بخورد که ما بتوانیم قهرمان شویم.
  در تیم همچنان با بشار صمیمی هستی؟
بشار پسر بسیار خوبی است و در کنار او با محمد نادری هم خیلی رابطه خوبی دارم.
 در پرسپولیس می‌مانی؟
 من قراردادم امسال تمام می‌شود. فعلا که از باشگاه خبری نشده و باید ببینم چه می‌شود. اولویت من قطعا پرسپولیس است و خودم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم و دوست ندارم از تیم جدا شوم.

این خبر را به اشتراک بگذارید