• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 11 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54286
+
-

معمای استوکس- شجاعی

2 معضل تراکتور برای بازی حساس با پرسپولیس

پرسپولیس در فاصله 3هفته مانده به پایان لیگ در دیداری حساس در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. سرخپوشان با توجه به اختلاف 5امتیازی که با تیم دوم جدول ایجاد کرده‌اند حالا باید برای رسیدن به قهرمانی با دست پر از تبریز بازگردند یا حداقل شکست نخورند. از طرف دیگر تراکتور هم با توجه به کسب 3شکست از 3بازی گذشته فاصله زیادی با قهرمانی دارد و تلاش می‌کند تا حداقل بتواند هر طور شده در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. قرمزهای تبریز اما برای این بازی حساس بهترین مهاجم خود یعنی استوکس و مسعود شجاعی را در اختیار نخواهند داشت تا کار سختی برابر پرسپولیس داشته باشند.
 تلاش‌های بی‌نتیجه برای رساندن استوکس
تراکتوری‌ها در چند روز گذشته تلاش زیادی کردند تا استوکس را به این بازی برسانند. فیزیوتراپ باشگاه تراکتور درخصوص این بازیکن گفت: «استوکس درصحنه مشکوک به پنالتی دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد که بلافاصله پس از پایان مسابقه کادر پزشکی تیم وضعیت این بازیکن را بررسی کردند.» با وجود این، مهاجم تراکتور روز گذشته هم با لباس شخصی در محل تمرین این تیم حضور یافت و فقط نظاره‌گر عملکرد هم‌تیمی‌هایش بود. با این شرایط به‌نظر می‌رسد استوکس با توجه به مصدومیتش دیدار با پرسپولیس را از دست داده و دومین غایب این تیم بعد از مسعود شجاعی در بازی امروز است.
 مهاجم سابق پرسپولیس؛ جانشین استوکس
 استوکس در این فصل ۲۳بازی برای تراکتورسازی انجام داده و موفق به زدن ۱۱گل شده و یکی از بهترین‌های تبریزی‌هاست. حالا در غیبت او ساسان انصاری با صلاحدید کادرفنی به خط حمله تیمش منتقل می‌شود و در پست تخصصی خود به میدان می‌رود. انصاری بعد از انتقال از سپاهان به تراکتور هنوز نتوانسته آنچنان که باید خودش را نشان دهد و حالا روز سختی را برابر مدافعان آماده پرسپولیس خواهد داشت. این در حالی است که انصاری تا پیش از مصدومیت استوکس قرار بود جانشین مسعود شجاعی شود اما با مصدومیت مهاجم تراکتوری‌ها در خط حمله قرار خواهد گرفت.
  جانشین کاپیتان یک وینگر است
دیگر غایب بزرگ تراکتوری‌ها مسعود شجاعی خواهد بود. این بازیکن در دیدار برابر ذوب‌آهن کارت زرد دریافت کرد تا این دیدار حساس را از دست بدهد. حالا شنیده می‌شود احمد موسوی به‌عنوان جانشین شجاعی به ترکیب تراکتورسازی اضافه خواهد شد تا به‌عنوان وینگر راست بازی کند. موسوی که نیم‌فصل اول در ماشین‌سازی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته بود و در نقل و انتقالات زمستانی به تراکتورسازی اضافه شد، در هفته بیست‌وسوم برای نخستین‌بار در ترکیب این تیم قرار گرفت و توانست عملکرد خوبی ارائه کند و در برد ۳ بر صفر سرخپوشان تبریزی تأثیرگذار باشد.
 مشاوره شجاعی به لیکنز برای شکست پرسپولیس
محرومیت کاپیتان تراکتور در بازی با پرسپولیس باعث شده تا او در طول هفته بیشتر به‌عنوان مشاور لیکنز عمل کند! سرمربی بلژیکی تراکتورسازی که روی شجاعی به‌واسطه تجربه و دانش فوتبالی‌اش حساب ویژه‌ای باز کرده، در تمرینات روز‌های گذشته بارها از او درباره موضوعات مختلف مشورت گرفته است. شجاعی که در تیم ملی با بازیکنانی مانند سیدجلال،بیرانوند ،نوراللهی و کمال همبازی بوده درباره خصوصیات این بازیکنان به سرمربی تیمش مشورت داده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید