• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 5 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53566
+
-

داستان‌های دنباله‌دار فروزان

محسن فروزان که پس از دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و تراکتورسازی از سوی مالک باشگاه با اتهام تبانی و شرط‌بندی اخراج شد، روز سه‌شنبه در جلسه کمیته اخلاق شرکت کرد. دروازه‌بان مغضوب تراکتورسازی با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ضمن ارائه دفاعیات درباره شائبه‌هایی که علیه او وجود دارد، از محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه شکایت کرد. تحقیقات کمیته اخلاق درباره پرونده فروزان همچنان ادامه دارد؛ مسئولان این کمیته حالا توضیحات کامل مدیران تراکتور و فروزان و وکیلش را دریافت کردند و در جلسات بعدی خود بررسی‌ها را ادامه داده و رأی نهایی‌شان را صادر خواهند کرد. این در حالی است که محمدرضا زنوزی نیز در روزهای گذشته با مسئولان وزارت ورزش و برخی نهادهای نظارتی دیگر جلساتی را درباره مسئله مذکور برگزار و بحث‌هایی را مطرح کرده تا نشان دهد از مواضع قبلی خود کوتاه نیامده است. مالک باشگاه تراکتورسازی همچنان مدعی شرط‌بندی فروزان و تبانی او در دیدار سپیدرود است اما ظاهرا با گذشت نزدیک به 2هفته از این مسابقه، هنوز مدرکی دال بر اثبات این ادعا به کمیته اخلاق ارائه نشده است.
  قاضی‌پور: از شکایت فروزان خوشحالم!
در عین حال در روزهای گذشته علاوه بر هواداران تراکتور، نماینده‌های آذربایجان هم درباره این اتفاق موضع گرفتند و حتی به وزیر ورزش برای پیگیری ماجرا هشدار دادند. دیروز خبر رسید که محسن فروزان،  به‌دلیل نشر اکاذیب و وارد‌کردن اتهامات نادرست، از محمدرضا زنوزی و 2 نماینده مجلس که یکی از آنها نادر قاضی‌پور است، شکایت کرده است. قاضی‌پور در واکنش به این خبر مدعی شده که خوشحال است و البته خواهان اشد مجازات برای فروزان درصورت اثبات جرم شده است. 
او می‌گوید: «از اینکه این شکایت صورت گرفته است بی‌خبرم، اما طبق قانون‌اساسی اصل‌۴۴، شکایت‌کردن حق محسن فروزان است و او می‌تواند شکایت کند. اتفاقا کار خوبی هم کرده که شکایت کرده است. ما نامه نوشتیم و روی حرف‌مان هم هستیم. قطعا دادگاه صالحه‌ای هست که حق و ناحق را تشخیص می‌دهد.» او تأکید می‌کند: «فروزان یک ورزشکار است و باید مسلک پهلوانی داشته باشد. در بحث پهلوانی نیز صداقت و امانتداری اولویت اول هر ورزشکاری محسوب می‌شود. فروزان قبل از بازی با سپیدرود باید دو کار انجام می‌داد؛ اول اینکه اگر شخصی از اعضای خانواده‌اش با شرط‌بندی مرتبط است، باید به او می‌گفت در این بازی فعالیتی مرتبط با شرط‌بندی نکند چون خودش هم ذی‌نفع است و با این کار شخصیتش را نشان می‌داد و دوم اینکه به مربیان تیمش می‌گفت اگر من درون دروازه قرار نگیرم بهتر است، چون تیم رقیب همشهری من به‌شمار می‌رود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید