• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 5 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53562
+
-

چرا باید عرب مدیر پرسپولیس باشد؟

پژمان راهبر، سردبیر سایت ورزش3 که بازی پرسپولیس- الاهلی را در ورزشگاه راشد آل‌مکتوم دوبی دیده، در رشته‌توییتی به بخشی از پیامدهای منفی انتخاب فردی مانند ایرج عرب به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس پرداخته است. عرب پیش از حضور در پرسپولیس، سابقه مدیریت قابل اعتنایی نداشته است.
راهبر نوشته است: «نزدیک به هزار هوادار پرسپولیس بیرون ورزشگاه بودند. مدیا آفیسر AFC گفت به پرزیدنت پرسپولیس بگین بره با رئیس الاهلی حرف بزنه. اون بگه میاریمشون تو. رفتیم سمتVIP. آقای عرب را صدا کردیم. موضوع را گفتیم. مسئول بین‌الملل باشگاه را فرستاد سمت پرزیدنت الاهلی که پایین‌تر روی مبل نشسته بود. آقای عرب این پا و آن پا می‌کرد که برود. مسئول بین‌الملل اشاره کرد که برود. استاد رفت و با مترجم تقاضا را مطرح کرد. رئیس عرب لبخندی زد و قبول نکرد. مثل اینکه می‌گفت قوانین اجازه نمی‌دهد. آقای عرب تا نیمه کنار رئیس الاهلی نشست و بعد به جای قبلی خودش برگشت. کنار مشاورش. رئیس یک باشگاه در حد پرسپولیس باید شخصا به زبان انگلیسی مسلط باشد. پرزیدنت پرسپولیس باید روابطی جدی در این حوزه داشته باشد. او باید بتواند این روابط را فوری و در روابط کلامی و چشم در چشم به‌کار اضافه کند. رئیس پرسپولیس باید...
ممکن است برانکویی باشد و نتایج به‌دست بیاید اما آخرش ماییم و همین سقفی که (فکر می‌کنیم) متناسب با توانایی و دورخیز و آرزویمان نیست.»

این خبر را به اشتراک بگذارید