• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 7 بهمن 1396
کد مطلب : 5319
+
-

«درمیانه زمستان» آلنده در‌جشنواره برلین رونمایی می‌شود

«درمیانه زمستان» آلنده در‌جشنواره برلین رونمایی می‌شود

 

«در میانه زمستان» جدیدترین رمان ایزابل آلنده نویسنده شیلیایی است که در کنار 11 رمان دیگر در مراسمی در تاریخ 19 فوریه رونمایی می‌شود. به گزارش ایسنا، جشنواره فیلم برلین با همکاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت از 12 رمان جدید بین‌المللی با ظرفیت اقتباس سینمایی رونمایی می‌کند. این اتفاق فرصت مناسبی برای تهیه‌کنندگان بین‌المللی از سراسر جهان است تا با ارتباط مستقیم با ناشران و نمایندگان نویسندگان، حق اقتباس سینمایی از این آثار را در اختیار بگیرند.

«ایزابل آلنده» از پرمخاطب‌ترین نویسندگان اسپانیایی‌زبان جهان محسوب می‌شود که پیش‌تر دو رمان «خانه ارواح» و «عشق‌وسایه‌ها» از او به دو فیلم سینمایی تبدیل شده‌اند. این نویسنده شیلیایی تاکنون 23کتاب به نگارش درآورده و آثارش در حدود 70 میلیون جلد به فروش رسیده است.

علاوه بر «در میانه زمستان» نوشته ایزابل آلنده، «غلاف فلزی جعلی» نوشته اسوِن رِکر، «آمستردام دیگر» به قلم داتو توراشویلی، «رقابت یک میلیون کرون مهربانی» نوشته آرنفین کلرود، «ایگولند» از مایکل نَست، «باکیتا» نوشته ورونیک اولمی، «ماگدا» به قلم مازارین پینگت، «دختری در درخت» از شبنم ایشیگوزل، «جایی که گمشده می‌رود» نوشته اما رولی، «رقص مارتا» از تام سالر، «جشن هیتلر» نوشته روسلا پوستورینو و «جزیره کاپتان هارور» به قلم رودولا پاپا رمان‌هایی هستند که در جشنوار برلین معرفی می‌شوند. شصت‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین از تاریخ 15تا 25 فوریه 2018 (27 بهمن تا 7اسفندماه) در آلمان برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید