• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 31 فروردین 1398
کد مطلب : 53002
+
-

شکایت از همسر به‌خاطر سرقت 4کیلو طلا


«همسرم 4 کیلو طلایی که به او امانت دادم را دزدیده و به ترکیه فرارکرده است.»

این شکایت را چند روز پیش مردی دردادسرای ویژه سرقت مطرح کرد و خواستار بازگرداندن همسرش به ایران شد. به گزارش همشهری،  این مرد جوان که در کار خرید و فروش طلا است چند روز پیش به دادسرای ویژه سرقت رفت و به قاضی پرونده گفت: تینا همسر موقت من بود که قرار بود به‌زودی عقد دائم کنیم. مدتی قبل حدود 4کیلو طلا به‌صورت امانت در اختیارش قرار دادم تا به‌زودی آن را در بازار بفروشم. حتی خواهرزنم هم آن روز حضور داشت و در جریان این موضوع بود. چند روزی که گذشت دیگر تینا جواب زنگ‌ها و پیام‌هایم را نداد.

نگرانش شدم و وقتی بیشتر جست‌وجو کردم پی بردم که او به ترکیه رفته است. درواقع با سرقت طلاها به ترکیه فرار کرده بود. حالا از او و خواهرزنم شکایت دارم. با این شکایت پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و خواهرزن شاکی با حضور در دادسرا گفت: محسن(شاکی پرونده) مرد پولداری است اما اصلا رفتار مناسبی با خواهرم نداشت. با اینکه با افراد ورزشکار و مشهوری هم رفت‌وآمد دارد و هرکس او را در نگاه اول می‌بیند فکر می‌کند مرد زندگی است اما در حقیقت اینطور نیست.

او مدام خواهرم را کتک می‌زد و اذیت می‌کرد. وی ادامه داد: محسن در همه کارها سررشته دارد از خرید و فروش طلا گرفته تا فعالیت ورزشی با مربی‌های سرشناس و کار با بازیگران و سلبریتی‌ها. معمولا در پنت‌هاوس‌اش مهمانی‌های مجللی می‌گیرد که در آن افراد مشهور حضور دارند و خواهرم در یکی از همین مهمانی‌ها با محسن آشنا شد. وی ادامه داد: محسن چند همسر دارد که خواهرم را به‌صورت موقت صیغه کرد اما در این مدت آنقدر عذابش داد تا اینکه پس از پایان دوران عقد موقتشان خواهرم از دست او فرار کرد و به ترکیه رفت. حالا هم به دروغ ادعا کرده که او طلاهایش را دزدیده تا با این داستان‌سرایی‌ها خواهرم را به تهران برگرداند، بعد شرط بخشیدن او را زندگی و عقد دائم بگذارد. با اظهارات این زن تحقیقات در این خصوص ادامه دارد تا معمای این پرونده آشکار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید