• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 31 فروردین 1398
کد مطلب : 52994
+
-

«باران» به خانه برمی‌گردد

«باران» به خانه برمی‌گردد


باران شیخی، دختربچه 8ساله‌ای که 24فروردین‌ماه و در راه رفتن به مدرسه ناپدید شده بود، به‌زودی به آغوش خانواده‌اش بازمی‌گردد.

به گزارش همشهری، سیدعلی آقازاده، استاندار اراک گفت: با اقداماتی که در حال انجام است شاهد بازگشت باران به آغوش خانواده‌اش ظرف چند روز آینده خواهیم بود. وی با اشاره به اینکه دختربچه گمشده هم‌اکنون در سلامتی کامل است، افزود: هم‌اکنون امکان بازگو شدن برخی موضوعات وجود ندارد اما امیدواریم با تلاش پلیس و شورای تامین و همکاری تمامی افرادی که با ناپدید شدن باران ارتباط دارند، ظرف چند روز آینده شاهد بازگشت او به آغوش گرم خانواده‌اش باشیم.

براساس این گزارش، باران، دانش‌آموز کلاس دوم یکی از مدارس شهر مهاجران در شازند اراک است که صبح 24فروردین، زمانی که برای رفتن به مدرسه از خانه‌شان خارج شده بود، ناپدید شد و از همان زمان تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از او شروع شد.

هرچند در این مدت شایعات زیادی درباره این پرونده انتشار یافت و حتی برخی کانال‌های تلگرامی خبر از پیدا شدن جسد دختربچه گمشده داده بودند اما با اقدامات انجام شده، محل نگهداری این دختربچه شناسایی شد و تلاش‌ها برای بازگرداندن او به خانه ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید