• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 28 فروردین 1398
کد مطلب : 52726
+
-

ما کنار شماییم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینیره کرمانشاه از جمع‌آوری بیش 6 میلیارد تومان کمک مردمی استان به سیل‌زدگان کشور خبر داد/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینیره کردستان: ۱۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده در سراسر استان فعالیت دارند

پرونده
ما کنار شماییم

کرمانشاه


فرحناز چراغی-  روح‌الله زرین|  خبرنگار:


مردم کرمانشاه از دستاورد سیل نیز در امان نماندند و به گفته مسئولان، بیش از هزار و 560 میلیارد تومان خسارت دیدند، اما با وجود این همپای ملت ایران و دیدن رنج هموطنانشان از پای ننشستن و برای دستگیری و یاری به آنها پا پیش نهادند. هلال‌احمر، نیروهای قرارگاه منطقه‌ای ارتش کشور، سپاه نبی‌اکرم(ص)، کمیته امداد، اصناف و نیروهای مردمی به صورت خودجوش در حوزه‌های مختلف به یاری سیل‌زدگان به‌ویژه در مناطق استان لرستان رفتند تا باری از دوش این هموطنان غم‌زده بردارند. 


ارتش پای کار است 

مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش که از ابتدای شروع هشدارهای ارتش پای کار بود، افزود: 16 گردان مردم‌یار در یگان‌های تابعه با ادوات و تجهیزات کامل سازماندهی و آماده‌باش شدند. 
«بهرام طاهری» به همشهری گفت: تمام تیپ‌های ارتش در استان نیز در حال آماده‌باش بودند و هنگام وقوع سیل در خود استان کار را شروع کردند. 4 فروند بالگرد 214 و 206 پایگاه هوانیروز برای کمک آماده‌به‌کار بودند. وی ادامه داد: هنگام وقوع سیل در لرستان نیز ادوات چرخدار، شنیدار، مهندسی در سطح یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه غرب نزاجا در استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان و ایلام وارد عمل شدند که از جمله می‌توان به 121 نفربر شنیدار و چرخدار، 59 دستگاه کرایس وینچدار، 91 دستگاه بنز باری، 18 تانکر آب، 15 تانکر سوخت، 29 اتوبوس، 43 مینی‌بوس، 275 تویوتا، 41 آمبولانس، 121 کمپرسی اشاره کرد. همچنین 26 بلدوزر، 24 گریدر، 5 دستگاه غلتک، 21 بیل مکانیکی، 7 لودر بابکت، 8 بیل بکهو، 18 جیپ نفربر و 9 بنز یخچال‌دار در امدادرسانی‌های وارد عمل شدند.

مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش درباره کمک‌های غذایی به سیل‌زدگان گفت: انواع اقلام خوراکی به مردم سیل‌زده لرستان شامل کنسرو لوبیا، ماهی، برنج، قند، چای، نان نیز از اقلام خوراکی برای کمک به مردم سیل‌زده بود. همان طور که گفتم پیش از کمک به سیل‌زدگان لرستان و ایلام در استان و نقاط مختلف، ارتش در سومار، سرپل ذهاب، سرفیروز آباد، کرمانشاه و... کمک‌های مختلفی کرده بود. 

 دکتر «فریبرز لطفی» که از جراحان عمومی است، به همشهری نیز گفت: پزشکان کرمانشاهی در اقدامی خودجوش علاوه بر ارسال محموله‌های دارویی و امکانات پزشکی و اکیپ‌های درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بیش از 80 میلیون تومان کمک نقدی از پزشکان استان تا زمان درج این خبر جمع‌آوری کردند. وی افزود: تا امروز پزشکان کرمانشاهی 2 محموله بزرگ شامل البسه، لوازم بهداشتی، پتو و... راهی لرستان کرده‌اند. 


جمع‌آوری 6 میلیارد تومان کمک 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه نیز از جمع‌آوری بیش 6 میلیارد تومان کمک مردمی استان به سیل‌زدگان کشور خبر داد و افزود: حدود 200 میلیون تومان از این میزان کمک‌ها به‌صورت نقدی بوده است. کمک‌های نقدی به حساب متمرکز استان‌های درگیر با سیل واریز شده است.

«حسین خدرویسی» اضافه کرد: ۵۵ هزار بسته مواد غذایی و آب آشامیدنی، ۵۷۰ تخته فرش و موکت، بیش از ۱۶ هزار تخته پتو، ۲۸۷ اجاق‌گاز، 7 هزار و ۵۷۸ کفش و البسه و حدود ۳۰ هزار بسته دیگر شامل سایر لوازم ضروری از لوازم اهدایی غیرنقدی مردم کرمانشاه به سیل‌زدگان کشور تا امروز بوده است. این کمک‌ها در قالب ۵۰ کامیون و 5 وانت نیسان به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.  

وی از مردم خواست کمک‌های خود را به دفاتر کمیته امداد و چادرهای مستقر در سطح استان اهدا کنند یا با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* به هموطنان سیل‌زده یاری برسانند. همچنین مردم می‌توانند با واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ یا شماره‌حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی ایران در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان مشارکت کنند. 


آماده‌باش سپاه 

 سردار «قدرت‌الله احمدی‌پور» فرمانده لشکر 29 نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز با بیان این‌که سپاه نیز هنگام سیل و پیش از آن در حالت آماده‌باش بود، افزود: حدود 750 نفر روز کار مهندسی، امدادرسانی، درمانی و بهداشتی، نجات سیل‌زدگان، پخت غذا و... از تاریخ 11 فروردین تا این لحظه در کرمانشاه به سیل‌زدگان این استان کمک شده است.  وی افزود: از دیگر اقدامات سپاه هنگام سیل در استان می‌توان به احداث پل سیار روستای علی‌آباد گروس، توسط گردان امام حسین(ع) لشکر 29 حضرت نبی‌اکرم در شهرستان صحنه اشاره کرد. انهدام بخش‌هایی از پل قدیمی روستای گروس برای هدایت آب سیل، نجات مردم و خودرو‌های گرفتار در سیل، تخلیه روستاهای هرسین توسط گردان تکاور مالک اشتر و امام حسین(ع)
نیز بخش دیگری از فعالیت‌های سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان هم‌استانی بود. 

احمدی‌پور در ادامه به اقدامات و کمک‌رسانی‌های لشکر 29 حضرت نبی‌اکرم(ص) سپاه در لرستان اشاره کرد و افزود: تشکیل قرارگاه مدیریتی فرهنگی امداد و نجات با حضور جانشین لشکر، اعزام 10 خودرو تاکتیکی تویوتا، 12 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات مهندسی از قبیل جرثقیل، بیل مکانیکی و... همچنین اعزام 4 دستگاه آمبولانس در قالب 3 اکیپ پزشکی و ویزیت 400 نفر و توزیع 200 میلیون تومان دارو بین مردم سیل‌زده بخشی از تلاش‌های سپاه در حوزه خدمات پزشکی به مردم سیل‌زده لرستان بود. 

فرمانده لشکر 29 نبی‌اکرم(ص) اضافه کرد: پخت و توزیع غذا در شهرستان نورآباد دلفان لرستان، اعزام دستگاه برف‌روب به این استان، توزیع جیره‌های خشک غذایی و بهداشتی در نورآباد را از دیگر امدادرسانی‌های سپاه استان برشمرد. 
وی با اشاره به تلاش اکیپ مهندسی لشکر 29 حضرت نبی‌اکرم(ص) افزود: از اقدامات این اکیپ می‌توان به بازگشایی جاده‌های مسدود در محور گچ‌بند، پل‌سازی در روستای حسن گاویار، احداث جاده جدید برای 4 روستای نورآباد و احداث پل برای 45 روستای کاکاوند را از اقدامات اکیپ مستقر مهندسی در استان لرستان اشاره کرد. احمدی‌پور ادامه داد: محورهای تنگ‌بری و احداث پل موقت، محور دنباغ تا روستای انبارته، بازگشایی مسیر کیزه رو، قلاته، سورمه، حسن گاویار، و... نیز بازگشایی شد.


کمک‌های زلزله‌زدگان سرپل ذهاب

6 کامیون حامل کمک‌های مردمی زلزله‌زدگان سرپل ذهاب با حضور مسئولان این شهرستان و جمعی از فرماندهان نظامی راهی مناطق سیل‌زده استان لرستان شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب در حاشیه ارسال این کمک‌ها گفت: این اقلام شامل مواد غذایی و وسایل گرمایشی است که توسط زلزله‌زدگان جمع‌آوری شد.  سرهنگ پاسدار «نجفعلی کرمی» افزود: این نخستین محموله از کمک‌های مردمی بسیج جامعه زنان شهرستان سرپل ذهاب به مناطق سیل‌زده است و در تلاشیم دومین کاروان هرچه سریع‌تر با امکانات بیشتر گسیل شود.  وی اظهار کرد: شهر سرپل ذهاب زلزله‌زده و خسارت‌دیده است، اما مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست آن به صورت خودجوش در روستاها و شهر، برای کمک به سیل‌زدگان عزم خود را جزم کردند و علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی با خودروهای شخصی در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و در حال امدادرسانی هستند. 


کمک‌های بازاریان   

بازاریان و اصناف کرمانشاهی نیز تا امروز بیش از 20 کامیون شامل البسه، مواد بهداشتی و خوراکی و... به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال کرده‌اند.  «رضا سلیم ساسانی» گفت: صنف نان‌برنجی‌پزها تا امروز 28 میلیون تومان اجناس مختلف مورد نیاز سیل‌زدگان لرستان را تحویل کمپ جمع‌آوری کمک‌های اصناف واقع در چهارراه ارشاد داده است.


کمک به سیل‌زدگان کرمانشاه

مدیرکل هلال احمر استان با بیان این‌که استان کرمانشاه خود درگیر سیل و زلزله بود، افزود: ۱۲۷ سالن ورزشی را به عنوان نقطه امن انتخاب و برای اسکان اضطراری تجهیز کردیم. «آرش لهونی» گفت: ۱۲۶ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز در همان ابتدا به ۶۳ خانوار زلزله‌زده ساکن در کانکس‌های بستر رودخانه الوند برای انتقال پرداخت شد. همچنین بیش از ۲۰۰ تیم عملیاتی در استان کار امداد‌رسانی را برعهده داشتند. به ۸۶ روستای دچار آبگرفتگی خدمت‌رسانی و حدود ۴ هزار چادر امدادی در سراسر استان آماده امدادرسانی شد که این فعالیت‌ها ۵ هزار حادثه‌دیده تحت پوشش قرار داد. وی از اهدای ۱۳ هزار تخته پتو، حدود ۶ هزار تخته موکت، ۶۵۰۰ کیلو نایلون، ۳ هزار بطری آب و... به مردم سیل‌زده استان خبر داد. لهونی گفت: خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان کماکان ادامه دارد.


ارسال کمک به استان‌های ایلام و لرستان

مدیرکل راهداری استان نیز از ارسال کمک به استان‌های ایلام و لرستان خبر داد و افزود: تا امروز ۹ دستگاه کامیون، ۶ دستگاه کمرشکن، ۴ دستگاه لودر، ۱۰ عدد لوله بتنی و یکصد متر پل فلزی متحرک به عرض ۵ متر به مناطق سیل‌زده ارسال شده است. «فریبرز کرمی» افزود: ۱۵۷۰ محموله کمکی نیز توسط ناوگان اتوبوسرانی تحت نظارت این نهاد به مناطق سیل‌زده به‌صورت رایگان ارسال شده است. همچنین ۶۳ سفر کامیون با استفاده از توان شرکت‌های پیمانکار فعال استان برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده کرمانشاه، لرستان و ایلام اعزام شد. وی از اعزام چندین دستگاه تریلر، لودر، کمپرسی و کامیون به لرستان خبر داد و افزود: ۷ کامیون نیز کمک‌های مردمی و دیگر امکانات را به لرستان رساندند.‌
 

کردستان

سیل مهربانی کردستانی‌ها



در روزهای اخیر شاهد بارش باران‌های سیل‌آسا، سرریز شدن سدها، طغیان رودخانه‌ها و تخریب بسیاری از خانه‌های هموطنان در نقاط جنوبی کشور بوده‌ایم. این شرایط موجب شد بسیاری از مردم مناطق لرستان، خوزستان، گلستان و پلدختر خانه و زندگی‌شان تخریب شود و نیاز به امکانات اولیه زندگی داشته باشند.

 همزمان با سراسر کشور بسیاری از دستگاه‌های اجرایی کردستان نیز اقدام به جمع‌آوری اقلام ضروری و کمک‌های غیر نقدی برای ساکنان مناطق سیل‌زده کشور کردند تا بتوانند بخشی از آسیب‌های ناشی از سیل را جبران کنند.  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: به منظور کمک به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور پایگاه‌های هلال‌احمر در همه مناطق استان اقدام به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز کردند‌. 
«محمد باقر محمدی» ادامه داد: گروه سرمایه‎گذاری شرکت ایستک کالاهای اساسی مانند آب‌معدنی، مرغ، برنج، پتو، نان لواش و... را به جمعیت هلال‌احمر استان جهت اعزام به مناطق سیل‌زده کشور اهدا کرد. 

وی افزود: هدیه شرکت ایستک به مناطق سیل‌زده استان گلستان به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان بوده است. محمدی تصریح کرد: دومین محموله هلال‌احمر کردستان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به منطقه سیل‌زده پلدختر ارسال شد. در این زمینه تمام گروه‎های جمعیت هلال استان فعالیت مستمر داشتند‌. 
وی در ادامه گفت: در زمینه امدادی نیز جمعیت هلال‌احمر کردستان ۶۰ نفر نیروی آموزش دیده خود را در قالب چندین تیم امدادی به مناطق سیل‌زده پلدختر اعزام کرده است. 


کردستان، فرمانده عملیات امداد و نجات

محمدی تصریح کرد: ۵ تیم امدادی از تمام نقاط کشور در مناطق سیل‌زده به نیازمندان خدمات ارائه می‎دهند و تیم کردستان به عنوان فرمانده عملیات امداد و نجات انتخاب شده است. 
وی افزود: تیم‌های اعزامی هلال‌احمر کردستان در گام نخست با ارزیابی کامل وضعیت خانوارهای سیل‌زده نسبت به صدور دفترچه اقلام ضروری به منظور ساماندهی کمک‌ها اقدام می‌کنند.
 محمدی ادامه ‎داد: 2 تیم تخصصی امداد و نجات با تجهیزات کامل شامل پمپ کف‌کش، لجن‌کش و غیره از استان کردستان برای امدادرسانی به سیل‌زدگانی که منازلشان دچار آب‌گرفتگی شده‌ اعزام و مشغول فعالیت در این مناطق هستند. 
وی افزود: محموله دیگری از کمک‌های مردم کردستان نیز با محوریت هلال‌احمر استان برای سیل‌زدگان استان‌های ایلام و لرستان ارسال شده است. با برنامه‌ریزی جامع طرح امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور توسط جمعیت هلال‌احمر کردستان تا پایان بحران ادامه دارد. 


۱۰ پایگاه ‌ مردمی کمیته امداد 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: ۱۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده استان گلستان در سراسر استان فعالیت دارند.  «محمد رسول شیخی‌زاده» ادامه داد: کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده توسط کمیته امداد استان ۳۰ میلیون تومان است. همچنین کمک‌های غیرنقدی متعددی شامل اقلام مصرفی و خوراکی نیز جمع‌آوری شده است.

‌وی افزود: ۲۱ مرکز نیکوکاری در مراکز شهرستان‌های کردستان آماده دریافت کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده کشور است. همچنین شماره‌حساب 0104244846000 نزد بانک صادرات شعبه میدان آزادی سنندج برای واریز کمک‌های نقدی به مردم مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در نظر گرفته شده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تیم‌های درمانی، بهداشتی و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام شدند. 

«سیامک واحدی» ادامه داد: یک بیمارستان ۵۰تختخوابی صحرایی با بهره‌گیری از ۱۸ نفر پرسنل درمانی، 2 تخت مراقبت‌های ویژه، اتاق عمل و آزمایشگاه مجهز به همراه ۱۰ نفر از بهترین نیروهای فوریت‌های پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان به مناطق سیل‌زده اهواز اعزام شدند. همچنین ۵ دستگاه آمبولانس پیشرفته با تجهیزات کامل در این منطقه فعالیت خود را برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان آغاز کردند.وی افزود: همه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان آماده ارائه خدمات به مردم سیل‌زده کشور هستند‌. همچنین به منظور حمایت از نوزادان۱۰ هزار قوطی شیرخشک میان خانواده‌های سیل‌زده توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان توزیع شده است. 


برگزاری همه مسابقات به نفع سیل‌زدگان 

رئیس اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: به منظور حمایت و کمک به مناطق سیل‌زده کشور برگزاری همه مسابقات به نفع سیل‌زدگان کشور خواهد بود. 
«حامد جولایی» ادامه داد: تاکنون در ۳ مرحله کمک‌های مالی و غیرنقدی اداره ورزش و جوانان کردستان راهی مناطق سیل‌زده کشور مانند خوزستان شده است‌. همچنین ارزش محموله ارسالی چند روز اخیر ۱۰۰ میلیون تومان بود.

وی افزود: محموله‌های جمع‌آوری شده شامل آب‌معدنی، برنج، پتو، پوشک بچه، نوار بهداشتی، موکت، روغن مایع، کنسرو‌های غذایی، خرما، بیسکوییت، لباس، شامپو، ماکارونی، صابون و کفش بوده است. همچنین در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان، سازمان‌های مردم‌نهاد استان، هیات‌های ورزشی کردستان و مردم استان فعالیت داشتند. جولایی تصریح کرد: در روزهای اولیه بحران سیل در کردستان 2 محموله به ارزش ۲۰ میلیون تومان روانه مناطق سیل‌زده کشور مانند خوزستان شد. 


کمک واحدهای کارگری و تعاونی‌های قروه 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه گفت: از طریق واحدهای کارگری و تعاونی‌های این اداره ۱۵نوع مواد خوراکی، پوشاک، پتو و ظروف یک‌بارمصرف برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری شد. 
«کوروش شعبانی» ادامه داد: در این طرح ۱۴۵ تخته پتو، ۲۵هزار تکه ظروف یک‌بارمصرف، ۲۵۷ نوع بهداشتی، ۱۰ دست پوشاک، ۲۱۹۱ عدد کنسرو، ۷۳۴ عدد آب‌معدنی، ۹ کیسه برنج، ۲۴بسته یک کیلویی چای، ۷۴ بسته قند، ۴۵ بسته نمک، ۱۸ عدد بطری روغن، ۱۲بطری رب، ۱۹ بطری آب‌لیمو، ۷۵ بسته کیک و بیسکویت و۲ بسته کارتون ماکارونی جمع‌آوری شده است. 

وی افزود: جمع هدایای غیرنقدی واحدهای کارگری، تعاونی‌ها و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه بیش از ۴۱۸ میلیون ریال بوده است. 

شعبانی تصریح کرد: شرکت معدن زرکوه (معدن طلای قروه) اقلام مصرفی به ارزش ۵ میلیون تومان کمک کرده است. همچنین 2 واحد نساجی، تعاونی تانکرداران قروه ۱۳ میلیون تومان هدیه نقدی برای سیل‌زدگان لرستان اهدا کردند.

 وی در ادامه گفت: از طریق ۲۳ واحد کارگری زیرمجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کمک غیرنقدی و نقدی برای سیل‌زدگان لرستان جمع‌آوری شد‌. همچنین دومین کاروان کمک‌های این اداره هفته آینده در قروه جمع‌آوری و عازم مناطق سیل‌زده لرستان خواهد شد.


15 پایگاه بهزیستی برای جمع‌آوری کمک 

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان هم گفت: به منظور مشارکت بیشتر مردم خیر و نیکوکار در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در برخی استان‌های کشور، 15 پایگاه توسط این نهاد در شهرهای مختلف استان بر پا شده است. 

«فرهاد عزیزی» اظهار کرد: از این تعداد پایگاه 4 مورد در 4 نقطه میدان انقلاب، سه‌راهی نمکی، میدان کوهنورد و میدان بهاران سنندج دایر شده و آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده است.  وی افزود: در سایر شهرستان‌ها نیز هر کدام یک پایگاه و در 2 شهرستان سقز و مریوان نسبت به جمعیت هر کدام 2 تا 3 پایگاه در میادین و معابر اصلی شهر دایر شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از امروز با مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی بهزیستی، اقلام مورد نیاز را برای ارسال به مناطق آسیب‌دیده تحویل این پایگاه‌ها دهند.  وی با بیان این‌که این سازمان از راه‌های دیگری نیز برای این مناطق کمک جمع‌آوری کرده است، اضافه کرد: تاکنون 3 محموله از این کمک‌ها به مناطق سیل‌زده استان گلستان و شهرهای پلدختر و معمولان در استان لرستان ارسال شده است.


اعزام ماشین‌آلات شهرداری سنندج به ‌ لرستان

شهردار سنندج گفت: 8 دستگاه انواع ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سنندج به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام شدند.
 «حشمت‌الله صیدی» اظهار کرد: متأسفانه وقوع سیل در استان لرستان خسارات زیادی به بار آورده و این شهرداری در راستای امداد‌رسانی به هموطنان سیل‌زده این استان = اکیپ ماشین‌آلات عمرانی به این مناطق اعزام کرده است.   صیدی اعلام کرد: 8 دستگاه انواع ماشین عمرانی شامل لودر، بولدوزر، گریدر، کمرشکن و 3 دستگاه کمپرسی از ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی این شهرداری و یک دستگاه آمبولانس سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.  
وی اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی این شهرداری آمادی لازم برای اعزام اکیپ و تجهیزات لازم را به این مناطق دارد. البته بنابر بر اعلام مسئولان استان لرستان فعلاً نیازی به اعزام نیروهای آتش‌نشانی نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :